7.8/10

van druten

nee

gaarne instructies in het nederlands,want ik kan er nu niets mee

Toon Zoeteweij

Perfect en snelle reactie

Via internet reparatieset besteld en de handleiding gebruikt van de site.

Heel duidelijke instructievideo op de site en handleiding op papier en veel goedkoper dan carglass!

Bij de handleiding benadrukken dat er niet te hard gedrukt moet worden rondom het sterretje. Bij ons kwam er bij het aandrukken een barstje bij!

RAFAL

Snelle levering en goede producten en lage prijzen.

A. de Haas

Product besteld na lezen goed vindbare website

Werd snel op vraag gereageerd met oplossing aangezien ik latente klacht had over product, ben hier zeer tervreden over

- Zet in handleiding duidelijk dat reparatie zoveel mogelijk in zonlicht moet gebeuren
- Het toegestuurde produkt wijkt iets af van de handleiding op internet, in de spuit zit geen pin, in de handleiding wordt deze wel getoond

Kevin

Een snelle levering en top service

Makkelijke overzichtelijke site
Kwalitatief goede producten
Simpele instructies

Voorlopig niet goed heb na bijna 2 weken nog steeds geen product ontvangen

wacht nu al bijna 2 weken op het product en nog steeds ni ontvangen

Reactie Zelf Sterretje Repareren:

Beste Steven,
Beste Steven,
Allereerst jammer dat je je setje nog niet hebt ontvangen. We hebben de 1e zending direct op de post gedaan en om je tegemoet te komen een 2e setje op de post gedaan omdat je zij deze nog niet ontvangen te hebben.
Helaas moeten we constateren uit meerdere zendingen dat de post naar België niet de snelste is.
Wij hopen dat je je ruit reparatie setje inmiddels ontvangen hebt en dat je het sterretje goed hebt kunnen maken!
ZelfSterretjeRepareren.nl

Fabian

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

De prijs / kwaliteit verhouding.

Iets duidelijkere handleiding. Niet elke instructie was vanzelfsprekend.

fedde

Goed maar vooralsnog niet gelukt

het is uiteindelijk niet gelukt, misschien te koud en te weinig zon. ga het vant zomer weer proberen

de gebruiksaanwijzing op papier was anders dan op t net