8.2/10
8.2/10
7.8/10

Maurice

Ruud Demas

Bestelling en levering ging prima. Enkel het geleverde product was niets. Doordat de spuit niet in de gewenste stand kon worden gebracht ging de hele reparatie mis. De inkeping in de plunger zaten... Bestelling en levering ging prima. Enkel het geleverde product was niets. Doordat de spuit niet in de gewenste stand kon worden gebracht ging de hele reparatie mis. De inkeping in de plunger zaten volgens mij verkeerd om zodat je hem niet in de gewenste stand kon vergrendelen.

Gebruiksaanwijzing mag beter.

h vd Spek

Snelle levering, het sterretje is vrij simpel zelf te repareren, als je tenminste Engels kunt lezen.
Handleiding is namelijk alleen in het Engels!

Snelle service, snel geleverd en eenvoudig in gebruik! En natuurlijk een goed resultaat, al blijf je het sterretje duidelijker zien dan voorgespiegeld werd

een nederlandstalige handleiding zou fijn zijn

Prima, snelle respons

reparatie werkt prima, ziet er goed uit

Het flesje met resin is donker; daardoor kan je niet zien hoeveel je gebruikt hebt. Dat is niet handig, ze zouden daar een sticker kunnen gebruiken die je bij gebruik eraf haalt

Jef van der Ham

Lijkt mij een goed product echter het bleek dat de ster in mijn ruit helemaal door was en dus bij het vacuum zuigen lucht uit de cabine kwam. Reparatie mislukt en weg € 12,95. Jammer dat daar niet... Lijkt mij een goed product echter het bleek dat de ster in mijn ruit helemaal door was en dus bij het vacuum zuigen lucht uit de cabine kwam. Reparatie mislukt en weg € 12,95. Jammer dat daar niet voor wordt gewaarschuwd op de site.

neen

Prijs is te hoog. Concurrenten leveren het zelfde product bijna voor de helft. In China zelfs voor €3,50

Particulier

Je kan zelfs 2 x sterretje repareren

R Vitters

Ik had er nog nooit van gehoord tot dat ik ging kijken op internet omdat ik niet voor ruitschade verzekerd ben

ik had verwacht dat het product niet zou werken maar het werkt wel

van druten

nee

gaarne instructies in het nederlands,want ik kan er nu niets mee

Toon Zoeteweij

Perfect en snelle reactie