7.8/10

Goed bedrijf, informatie over het repareren is er wel maar kan beter naar voren worden geschoven, is nog mest lastig

Martin Kruizinga

Slecht, beloven veel, maar bij problemen hoor je niets.

ja, communicatie en beter voorlichting over risico's gebruik. handleidingNederlands bijwerken. klopt niet met de engelse

Marit

Snel geleverd, lage prijs. Handleiding in het Engels niet helemaal begrepen. Het resultaat ziet er netjes uit. Of het helpt tegen doorscheuren van de ruit is de vraag.

Je krijgt wat er wordt omschreven.

Handleiding in het Nederlands. Uitleg of het alleen cosmetisch is of ook tegengaan van door scheuren van de ruit.
Aftersales laag gescoord, maar dat is omdat ik er geen ervaring mee heb. Niet scoren was geen optie.

Timmer

Prima product en snel geleverd

Snelle bevestiging van de bestelling. De uiteindelijke levering zou iets sneller kunnen. In mijn geval zat er echter wel een feestdag tussen.

Het product zelf is geweldig

Gewoon zo doorgaan.

Ik heb een goede ervaring met het bedrijf.

Ik heb geen specifieke sterke punten ervaren.

Het zou handig zijn als er een Nederlandse handleiding verstrekt zou zijn. Verder was er in één set een onderdeel losgeraakt dat ik wel zelf kon herstellen, mede doordat ik 2 sets had besteld en... Het zou handig zijn als er een Nederlandse handleiding verstrekt zou zijn. Verder was er in één set een onderdeel losgeraakt dat ik wel zelf kon herstellen, mede doordat ik 2 sets had besteld en ermee kon vergelijken. Anders had ik het waarschijnlijk niet opgemerkt en had mijn ruitschade groter geworden waarschijnlijk. Tenslotte merk ik op dat de levertijd niet binnen een dag was maar 2 dagen en ik bestelde niet vóór het weekend en in de loop van de middag dus daar kan de vertraging niet in liggen. Een verbeterpunt zou nog kunnen zijn om alleen de hars te verkopen want als je eenmaal besteld hebt heb je het gereedschap al en alleen de hars raakt op en zou nabesteld moeten en kunnen worden.

Goed ervaring, sterretjes repareren gaat hiermee zeer goed!

Prima, snelle levering

Misschien een video op de website met uitleg over hoe je zelf je ruit kan maken

Snel geleverd

Duidelijk website

Fam Loorbach

Snelle levering prima spul en nu weer een kompleet raam

makkelijk te bestellen en goeie uitleg over het product