L.C. Weide

Alle ruimte voor afstemming en overleg.

Alles is tot in de puntjes afgewerkt.

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte familie Weide. Bedankt voor uw reactie, en zoals u het omschrijft daar willen wij ook voor staan. Heel veel zonuren gewenst, met vriendelijke groet Zeemanelektro

Boerma

Correct en netjes

Duidelijk en ervaren

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte familie Boerma, ontzettend bedankt voor uw positieve reactie. Wij wensen u heel veel plezier met uw mooie zonnepanelen installatie. Mvg. team Zeemanelektro

Van Klaveren

Snel en kundig werk geleverd. Elke handeling ging vanzelf. Een echte aanrader

Punktueel en schoon werken

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte familie van Klaveren, bedankt voor jullie positieve reactie. Heel veel plezier van jullie zonnepanelen installatie. Mvg. team Zeemanelektro

Krista walter, prive persoon

Zeer deskundige medewerker! Ook voor de mensen in het veld is het van belang dat de opdrachtgever in samenwerking met de werkvoorbereider het werk goed beoordeeld!

Deskundigheid. Werklust!

Arnold Prinssen

Kwaliteit van de apparatuur, de medewerkers en de contacten met Zeeman allemaal top.

Zeer prettig in de contacten. Directe en duidelijke en vriendelijke contacten. Geen verhaal erom met vlotte babbels. Prijsstelling prima. De apparatuur prima. De medewerkers bij het aanleggen van de... Zeer prettig in de contacten. Directe en duidelijke en vriendelijke contacten. Geen verhaal erom met vlotte babbels. Prijsstelling prima. De apparatuur prima. De medewerkers bij het aanleggen van de apparatuur deden prima hun werk en waren in de contacten ook prima.

Een keurig, netjes, beleefd en super gewerkt en afgeleverd product.

Netjes werken, goede samenwerking, en snelheid.

Reactie Zeemanelektro.nl:

Hallo Stephan, nogmaals bedankt voor jullie mooie opdracht en zeer plezierige ontvangst. Heel veel plezier met jullie mooie zonnepanelen installatie. Ik zal de review delen met Jack, Joop, Luuk en... Hallo Stephan, nogmaals bedankt voor jullie mooie opdracht en zeer plezierige ontvangst. Heel veel plezier met jullie mooie zonnepanelen installatie. Ik zal de review delen met Jack, Joop, Luuk en Mart. Met vriendelijke groet, Sietse

Wim

Keurig werk geleverd, conform afspraak, vakkundig en snel!

Afspraak stipt nagekomen, goede kwaliteit

Reactie Zeemanelektro.nl:

Hallo Wim. Ontzettend bedankt voor uw positieve reactie na het installeren van de nieuwe groepenkast. Ik ga de beoordeling delen met de monteur (Bert) die de opdracht heeft uitgevoerd. Met... Hallo Wim. Ontzettend bedankt voor uw positieve reactie na het installeren van de nieuwe groepenkast. Ik ga de beoordeling delen met de monteur (Bert) die de opdracht heeft uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Zeemanelektro/Nieuwegroepenkast.nu

Brian Kabbes

Na online een offerte te hebben aangevraagd had ik een zeer snelle reactie, waarna ik op korte termijn een afspraak kon maken.

Goede service, vriendelijke en vakbekwame monteur, snelle en correcte levering en uitvoer.

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte heer Kabbes. Bedankt voor uw positieve reactie. Wij hebben de foto van uw nieuwe groepenkast inmiddels van de monteur ontvangen, en uw nieuwe Hager groepenkast is weer helemaal bij de tijd,... Geachte heer Kabbes. Bedankt voor uw positieve reactie. Wij hebben de foto van uw nieuwe groepenkast inmiddels van de monteur ontvangen, en uw nieuwe Hager groepenkast is weer helemaal bij de tijd, en klaar voor de toekomst. Wij gaan uw beoordeling met de monteur (Jack). Met vriendelijke groet, Zeemanelektro/Nieuwegroepenkast.nu

Verwijk

Zeer goede service

Duidelijke afspraken, fijne monteur

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte heer Verwijk. Ontzettend bedankt dat u de tijd heeft willen nemen voor het schrijven van de review, en goed om te lezen dat deze ook nog positief is. Veel plezier met uw topkwaliteit Hager... Geachte heer Verwijk. Ontzettend bedankt dat u de tijd heeft willen nemen voor het schrijven van de review, en goed om te lezen dat deze ook nog positief is. Veel plezier met uw topkwaliteit Hager groepenkast. Ik deel uw reactie met monteur Arnold. Mvg. Zeemanelektro/Nieuwegroepenkast.nu

V Leusen

Zeer goed

Afspraak,service,communicatie

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte heer van Leusen. Ten eerste nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Zeemanelektro m.b.t. het installeren van de mooie groepenkast en aansluitpunt voor elektrisch koken, en natuurlijk ook... Geachte heer van Leusen. Ten eerste nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Zeemanelektro m.b.t. het installeren van de mooie groepenkast en aansluitpunt voor elektrisch koken, en natuurlijk ook voor de genomen moeite voor het schrijven van de positieve klantervaring. Veel plezier en veiligheid met uw topkwaliteit groepenkast! Mvg. Zeemanelektro/Nieuwegroepenkast.nu