W. Karsies

Erg goed meegedacht over het plaatsen van zonnepanelen.

Prima service

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte familie Karsies, nogmaals bedankt voor de mooie opdracht en de plezierige samenwerking. Met vriendelijke groet, Zeemanelektro

Bakker

Fantastisch

Snelheid en plezier van werknemers in hun werk

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte mevrouw Bakker, wat fijn uw positieve reactie te lezen na uitvoering van de zonnepanelen installatie. De monteurs hebben bij u fijne werkdag gehad. Nogmaals bedankt voor de mooie opdracht,... Geachte mevrouw Bakker, wat fijn uw positieve reactie te lezen na uitvoering van de zonnepanelen installatie. De monteurs hebben bij u fijne werkdag gehad. Nogmaals bedankt voor de mooie opdracht, en vele zonuren gewenst. Mvg. Zeemanelektro

koos van weerlee

Zij doen wat ze zeggen

Klantgerichte benadering

Reactie Zeemanelektro.nl:

Hallo Koos, bedankt voor het plaatsen van de positieve review, en zoals jij het omschrijft willen wij ook werken. Heel veel plezier van uw mooie zonnepanelen installatie. Met vriendelijke groet,... Hallo Koos, bedankt voor het plaatsen van de positieve review, en zoals jij het omschrijft willen wij ook werken. Heel veel plezier van uw mooie zonnepanelen installatie. Met vriendelijke groet, Team Zeemanelektro!

J van der Pal

Tot nu toe zeer goed

Afspraken nakomen en goed plannen

Reactie Zeemanelektro.nl:

Hallo Jogchum, ontzettend bedankt om de tijd te nemen voor het plaatsen van de positieve review. Zijn wij heel blij mee, en goed om te lezen dat je tot "nu toe" zeer goed tevreden bent,... Hallo Jogchum, ontzettend bedankt om de tijd te nemen voor het plaatsen van de positieve review. Zijn wij heel blij mee, en goed om te lezen dat je tot "nu toe" zeer goed tevreden bent, en wij zullen ons best doen om dat gevoel heel lang zo te houden. Veel zonuren gewenst, mvg. Team Zeemanelektro

Eddie

Nette installatie alles dik voor elkaar

Oplevering

Reactie Zeemanelektro.nl:

Hallo Eddie, ontzettend bedankt voor de positieve reactie. Heel veel zon gewenst. Met vriendelijke groet, Zeemanelektro.nl

G. de Kruijk

Prima werk geleverd en goede nazorg..

Afspraken nakomen.

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte heer de Kruijk, ontzettend bedankt voor de positieve reactie op uw zonnepanelen opdracht. En ook dank voor de aanbevelingen in de buurt! Met vriendelijke groet, Zeemanelektro

K. Nieuwenhuizen

In één woord "geweldig"

Prijs kwaliteit erg goed. Info vooraf was prima en hielp mee om te beslissen. Snel en netjes gewerkt. De "nazorg" was erg goed. Heel goede service en vriendelijke mensen.

Reactie Zeemanelektro.nl:

Nou, wat een leuke reactie Kees en Alie! Wij willen u nogmaals bedanken voor de mooie zonnepanelen opdracht, en onze monteurs hebben een fijne werkdag bij u gehad. Met vriendelijke groet, en veel... Nou, wat een leuke reactie Kees en Alie! Wij willen u nogmaals bedanken voor de mooie zonnepanelen opdracht, en onze monteurs hebben een fijne werkdag bij u gehad. Met vriendelijke groet, en veel zonuren gewenst, team Zeemanelektro

E. Ter Veen

Correct en deskundig uitgevoerd

netjes gewerkt en op de gemaakte afspraak

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte heer ter Veen. Wat fijn om uw beoordeling te lezen, dat is waar wij voor willen staan. Veel plezier van uw mooie zonnepanelen installatie! Met vriendelijke groet, Zeemanelektro

Dhr. Gerrits

Betrouwbare ondernemer

Goede uitleg en net werk geleverd

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte heer Gerrits, bedankt voor uw positieve reactie, en ja, betrouwbaar in elektrotechniek willen we zijn. Veel zonuren gewenst! Met vriendelijke groet, Zeemanelektro

L.C. Weide

Alle ruimte voor afstemming en overleg.

Alles is tot in de puntjes afgewerkt.

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte familie Weide. Bedankt voor uw reactie, en zoals u het omschrijft daar willen wij ook voor staan. Heel veel zonuren gewenst, met vriendelijke groet Zeemanelektro