daan norder

Vlot en netjes

prijs kwalliteit

Reactie Zeemanelektro.nl:

Hallo Daan, heel fijn dat je de tijd hebt willen nemen voor het plaatsen van de beoordeling, en dat deze positief is maakt ons natuurlijk helemaal blij. Met vriendelijke groet, Zeemanelektro

Bremet

Prima service

Snelle respons en kwalitatief goed werk

Gijsbers

Erg tevreden over klantvriendelijkheid en snelheid van afhandelen

Duidelijke en informatieve website, goed advies, professionele installatie.

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte heer Gijsbers, fijn om op de laatste werkdag van deze week zo'n mooie referentie van u te ontvangen. Wij willen u nogmaals bedanken voor de mooie opdracht, en wensen u veel plezier in uw... Geachte heer Gijsbers, fijn om op de laatste werkdag van deze week zo'n mooie referentie van u te ontvangen. Wij willen u nogmaals bedanken voor de mooie opdracht, en wensen u veel plezier in uw mooie nieuwe woning. Met vriendelijke groet, Zeemanelektro

GJ Hilbrands

Prima en keurig werk afgeleverd tegen een goede prijs

Heldere communicatie, keurig werk, scherpe prijs

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte heer Hilbrands, bedankt voor de positieve beoordeling van ons bedrijf en het benoemen van diverse punten. Dit zijn de punten waar wij voor willen staan. De review gaan we delen met de... Geachte heer Hilbrands, bedankt voor de positieve beoordeling van ons bedrijf en het benoemen van diverse punten. Dit zijn de punten waar wij voor willen staan. De review gaan we delen met de betrokken medewerkers, en zeker met monteur Luuk. Met vriendelijke groet, Zeemanelektro

J. Wellen7

Deskundig, betrouwbaar en klantvriendelijk

Deskundig m

Geachte heer Wellen.
Geachte heer Wellen.
Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in ons bedrijf, en dat u tijd heeft willen nemen om ons te beoordelen. Wij gaan uw positieve bericht delen met monteur Luuk. Met vriendelijke groet, Zeemanelektro

G.Veenstra

Geweldige snelle service en goede vakmanschap.

Wij hadden een meedenkende monteur.

Reactie Zeemanelektro.nl:

Geachte heer Veenstra. Heel fijn te lezen dat u tevreden bent met onze werkzaamheden. Wij gaan uw beoordeling met monteur Wim delen. Met vriendelijke groet, Zeemanelektro

Duitscher

Snel en goed

Kennis van zaken

Reactie Zeemanelektro.nl:

Hallo Sjors, wat fijn dat u de moeite heeft willen nemen voor het plaatsen van de positieve beoordeling. Wij gaan deze met de betreffende monteur delen. Met vriendelijke groet, Zeemanelektro

anoniem

Goed werk, smerig achterlatend

Goed overleg, vakmanschap; zou fijn zijn als opruimen ook tot de sterke punten behoorde.

Reactie Zeemanelektro.nl:

Bedankt voor uw reactie, fijn te lezen dat u tevreden bent over het geleverde werk, echter willen wij ook dat wij het netjes achter laten. Zou u ons via e-mail een bericht willen sturen, waarin u... Bedankt voor uw reactie, fijn te lezen dat u tevreden bent over het geleverde werk, echter willen wij ook dat wij het netjes achter laten. Zou u ons via e-mail een bericht willen sturen, waarin u aangeeft wat niet netjes is achter gelaten. Met vriendelijke groet, Zeemanelektro

Johan

Beter dan perfect.

Goede communicatie en nette werkwijze.

Reactie Zeemanelektro.nl:

Hallo Johan, nogmaals bedankt voor de mooie opdracht en dat u de tijd heeft willen nemen voor het plaatsen van de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Zeemanelektro

stefan van der Kammen

Zeer goede, vriendelijke en snelle service bij storing.

goede service