Harry de H

Levertijd van 4 weken is wel erg lang

M. Scherings

Gemiddeld

Mooie site

Als iets niet op voorraad is geef dit dan aan.
Als iets niet op voorraad is geef dit dan aan.
Daarnaast als een bestelling door brexit blijft hangen hou de klanten dan wekelijks op de hoogte van de status. Nu krijg je pas een status op basis van eigen initiatief. December besteld vorige week (begin maart) pas geleverd. Met eerst een mededeling dat het eind januari komt. Na meerdere malen te vragen om update is het product pas begin maart geleverd.

Reactie Yoga-PilatesShop.nl:

Beste, bedankt voor uw beoordeling. We vinden het erg vervelend dat de bestelling zolang op zich heeft laten wachten en dat wij u slecht op de hoogte hebben gehouden. In het vervolg gaan wij... Beste, bedankt voor uw beoordeling. We vinden het erg vervelend dat de bestelling zolang op zich heeft laten wachten en dat wij u slecht op de hoogte hebben gehouden. In het vervolg gaan wij wekelijks een update sturen naar backorder bestellingen.

Mandy Savage

Voor het eerst hier iets gekocht. Prima pilates mat voor online lessen doen thuis - had het eerder moeten doen!

geen oordeel nog

Linda Warmerdam

Zeer positief

Persoonlijke aandacht

Loes Kater

Ik kreeg een bestelling van iemand anders toegestuurd. Dat werd echter snel hersteld. Roept wel vraag bij mij op of mijn gegevens en bestelling bij iemand anders terecht zijn gekomen (datalek?). Dat... Ik kreeg een bestelling van iemand anders toegestuurd. Dat werd echter snel hersteld. Roept wel vraag bij mij op of mijn gegevens en bestelling bij iemand anders terecht zijn gekomen (datalek?). Dat heb ik niet gehoord.

korte en duidelijk info. Fout werd snel hersteld door juiste bestelling te leveren inclusief retour etiket voor de andere bestelling.

zorgvuldigheid.

Reactie Yoga-PilatesShop.nl:

Beste, onze excuses voor de gemaakte fout. Helaas heeft onze verzendafdeling een fout gemaakt, zoals wij ook in de mailwisseling hebben aangegeven. Wij hebben hierdoor onze procedures nogmaals onder... Beste, onze excuses voor de gemaakte fout. Helaas heeft onze verzendafdeling een fout gemaakt, zoals wij ook in de mailwisseling hebben aangegeven. Wij hebben hierdoor onze procedures nogmaals onder de loep genomen om deze incidentele fout in de toekomst te voorkomen.

I Beenen

Product zoals beschreven, nette verzending en goedkoper dan andere webshops

goede kwaliteit

A. Hospes

Perfecte service

Nvt

Joyce

Snelle levering, goedkoopste leverancier mbt aankoop spijkermat

Heldere informatie. Goedkoopste van alle online leveranciers

Patricia Buddelmeijer

Super snelle levering!!!!

Duidelijkheid!

Ik bestel altijd mijn sokken hier en voor dat heb ik zeker geen verbeterpunten!!! Alles is naar wens.