Wim de Bruin

Alles netjes geregeld en op tijd

allesduidelijk

zou het niet weten

Erica, De Pilatesjuf

Prima,ivm Brexit wel erg lange levertijd

Fijne communicatie, Align foldable reformer is top.

Ik heb een aantal keer zelf moeten vragen naar de stand van zaken. Had het super fijn gevonden als er pro-actief een mail was verstuurd.

Eva K

Zeer snelle levering

Snelle levering en ruim assortiment

alex de groote

Besteld en op tijd gekregen

duidelijk

Sandra

Heel fijn en behulpzaam

Persoonlijk contact

Nvt

Sigrid van der Haring

Prima service. Artikel is hier zelfs nog goedkoper dan bij de fabrikant zelf omdat er geen verzendkosten bijkwamen. Ik zeg: toppie

Lagere prijs dan bij fabrikant ivm verzendkosten. Snelle levering

Marina kuiper

Prima, product voldoet aan mijn verwachting

zie boven

Betaald maar niet geleverd

Hi, ik heb in oktober een yogatas besteld (en betaald). Kreeg kort daarna een mail dat deze toch niet op voorraad was en in de week van 8 nov geleverd worden vanuit back order. Nooit meer iets... Hi, ik heb in oktober een yogatas besteld (en betaald). Kreeg kort daarna een mail dat deze toch niet op voorraad was en in de week van 8 nov geleverd worden vanuit back order. Nooit meer iets gehoord en onlangs zag ik de tas online op voorraad en notabene afgeprijsd. Gemaild maar tot op heden niets gehoord. Willen jullie mij óf de tas opsturen of mijn geld teruggeven?

Anita

Snelle en uitstekende levering

Goede informatie, ook perfecte maatvoering

Goede kwaliteit