Paul van Rijn

Perfecto

makkelijk te bestellen, daarna snelle levering

Frankwin Colijn

Duidelijke communicatie, goede kwaliteit producten, snelle levering.

Duidelijke website.
Goede bevestigings e-mail zonder teveel blabla en duidelijk overzicht van bestelling en nodige verzendgegevens.

Robert vd Boomgaard

Met het bderijf prima, met het product niet

Met het bderijf prima, met het product niet

Reactie XXLWensballon.nl:

Beste Robert vd Boomgaard ,
Graag hadden wij vernomen wat het probleem zou zijn met het product we hebben nog geen klacht van u ontvangen.

F

Kwok-Ho Lam

Ik had een aantal vragen, ondanks dat alle informatie op de website stond hebben ze alsnog mijn vragen beantwoord over levering. Dat is heel vriendelijk, veel bedrijven zijn daar te laks in en... Ik had een aantal vragen, ondanks dat alle informatie op de website stond hebben ze alsnog mijn vragen beantwoord over levering. Dat is heel vriendelijk, veel bedrijven zijn daar te laks in en verwijzen naar webpagina waar de informatie ook staat vermeld. bovendien hebben ze mij erop gewezen op mijn recht op een retour van 14 dagen,waar lang niet iedereen aan denkt. Vooral in Nederland en regenachtige weer is dit erg prettig.

Erg klantvriendelijk, informeel, doen niet moeilijk over iets en zijn snel in antwoorden van e-mail.
Overzichtelijke site, duidelijk uitleg

Miek

Snel

Afterbeat Entertainment

Snelle lvering, Scherpe prijzen, TOP! kwaliteit.

Snelle levering, scherpe prijzen, goede artikelen, mooie ervaring.

Brugman

Dit is zeer goed.

Zeer overzichtelijke website.

Janine

Echt super goede service! De ballon was kapot toen ik hem kreeg gebeld en de volgende dag een nieuwe in huis! Top!

Hoogerwerf

Heel erg goed