M van der Wal

Uitstekend, was belangrijk dat t op tijd geleverd wordt, en dat gebeurde ook

Rieneke

Prima, geen problemen.

Levering

Sander de vetten

Snel ontvangst van hetgene wat is besteld alleen het mindere is dat er bij mij een scheur in de ballon zat hij is wel in de lucht gegaan maar de scheur was teleurstellend graag bij een volgende... Snel ontvangst van hetgene wat is besteld alleen het mindere is dat er bij mij een scheur in de ballon zat hij is wel in de lucht gegaan maar de scheur was teleurstellend graag bij een volgende bestelling dit voorkomen anders zoek ik een ander bedrijf op

Mvg sander de vetten

M van Beersen

Helemaal goed

razendsnelle levering duidelijke informatie , en producten van zeer goede kwaliteit

De Klimboom

prettig contact

correcte afhandeling, prettig contact

E.Verheul

Uitstekend adres om wensballonnen te kopen. Informatie goed, bestelling goed, informatie over de levering goed en de ballonnen gingen allemaal prachtig de lucht in.

De youtube films waarop de verschillende types te zien zijn.
Ook goede instructiefilms.

De youtube films waarop de verschillende types te zien zijn.
Ook goede instructiefilms.

Wij hadden de xxl ballon gekozen Deze waren eenvoudig op te laten. Goeie tip op de website dat deze ballon eenvoudig op te laten is.
Vrienden hadden de jumbo uitvoering gekocht. Deze ballon is zeker heel mooi maar wel een stuk lastiger op te laten bij een klein beetje wind.

Ariane Mulder

Goed,ook toen ik belde werd netjes te woord gestaan, klein minpuntje, de 1e keerwerd de verbinding verbroken en moest ik terugbellen

Vanhauten-Linders

Bas Molendijk

PRIMA

Snel, geen gedoe.

Geeft gevoel van "weten wat ze doen"

spee j

U krijg een 9 top