9.8/10

Yelina

Al jaren heb ik ervaring met XXL en ervaar het als zeer positief.
Altijd snelle en professionele hulp als er vragen zijn of onduidelijkheden.

Bereidheid naar de klant te luisteren

Daphne

Zeer goede service! Snelle reactie, denken goed mee. Mijn website is stabiel, overzetten naar andere server is ook geen enkel probleem geweest. Kortom, ze lijken de zaken goed onder controle te... Zeer goede service! Snelle reactie, denken goed mee. Mijn website is stabiel, overzetten naar andere server is ook geen enkel probleem geweest. Kortom, ze lijken de zaken goed onder controle te hebben.

Uitstekende service.

Matthijs van der Meij

E-mail via Open Exchange werkt perfect. Webhosting werkt ook goed. Belangrijk is dat vragen snel worden beantwoord. Vooral wanneer je bedrijf wat aan het groeien is is het belangrijk dat je... E-mail via Open Exchange werkt perfect. Webhosting werkt ook goed. Belangrijk is dat vragen snel worden beantwoord. Vooral wanneer je bedrijf wat aan het groeien is is het belangrijk dat je webhoster snel reageert en je niet in de kou laat staan.

Service is erg snel

Vlotte en kundige helpdesk-service, heel plezierig

zie boven

Op dit moment niet

Blij Konijn

Alleen maar positief. Zelfs een digibeet zoals ik weten ze goed te helpen. En mijn websitebouwer heb ik nog nooit zo blij gezien als toen ik hem vertelde dat mijn website bij XXL werd onder... Alleen maar positief. Zelfs een digibeet zoals ik weten ze goed te helpen. En mijn websitebouwer heb ik nog nooit zo blij gezien als toen ik hem vertelde dat mijn website bij XXL werd onder gebracht. Er zijn technische gezien zoveel meer mogelijkheden en voor de prijs hoefde ik het niet te laten.

De technische mogelijkheden zoals het koppelen van websites bijvoorbeeld en het kunnen chatten en bellen met de helpdesk. Vooral dat laatste zie je bij andere bedrijven steeds meer verdwijnen.

Op dit moment geen enkel idee

Bridget

Altijd super service!

Super snelle reactie, ook in het weekend

Esther Dalberger

Na jaren bij een andere host weer terug bij XXL. En ik weet nu alweer waarom. De mannen reageren snel, zijn bekwaam en kunnen indien nodig in Jip en Janneke taal duidelijk maken wat er speelt. Als... Na jaren bij een andere host weer terug bij XXL. En ik weet nu alweer waarom. De mannen reageren snel, zijn bekwaam en kunnen indien nodig in Jip en Janneke taal duidelijk maken wat er speelt. Als compu-kluns, die ik ben, is dat erg prettig. Niets is teveel en de prijzen zijn ook nog eens prima. Gewoon dus een erg prettige host, die deskundigheid combineert met personal touch en snelle reacties. Zeer tevreden!!

Snel, persoonlijk, bekwaam. En iedereen lijkt van alles op de hoogte, erg prettig.

Kan niets bedenken.

Noordernieuws

Supersnel geholpen, zelfde dag nog reactie.
Blijf dit vasthouden

Reactietijd vragen van klanten

Prijs kan altijd naar beneden voor de klant haha

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en de service van dit bedrijf.

Service en gebruiksgemak