9.8/10

Uitstekend. Service is prima en helpdesk ook.

Zijn erg snel met het oplossen van eventuele "problemen"

Hein

XXL is helemaal te gek. Goede snelle service. Werk al meer dan 10 jaar met ze samen, nooit iets waar we niet uit komen.

Snelle dienstverlening. Erg professioneel. Klantvriendelijk. Goede uitleg. Geven meer service dan strikt gezien nodig. Betrouwbaar. Werken zelf altijd aan verbetering van hun dienstverlening.

Ga zo door.

Jan64

S'avond om kwart voor 10 binnen 2 sec. antwoord via de chat en vraag beantwoord, probleem dus opgelost. Helemaal top!

De behulpzaamheid die verder gaat als "kijk even daar of daar". Ze kijken en denken met je mee als je met een probleem zit.

Ben al jaren tevreden klant, men verbeterd zich constant bij XXL webhosting zou even geen punten aan kunnen dragen.

Alex van Zaanen

Nu al een aantal jaar bij XXL webhosting mijn hosting van de website lopen. Het fijne van deze partij is dat ze mocht je vragen hebben ze er altijd snel voor je zijn. Ze denken met je mee en... Nu al een aantal jaar bij XXL webhosting mijn hosting van de website lopen. Het fijne van deze partij is dat ze mocht je vragen hebben ze er altijd snel voor je zijn. Ze denken met je mee en handelen snel wanneer dat nodig is.
Denk bijvoorbeeld aan extra mailbeveiligingen instellen omdat je er zelf niet meer uit komt. Toch fijn om te weten dat een spambot er niet meer met jou domeinnaam aan de haal kan gaan.

denken met de klant mee
Doen niet moeilijk
Helpen graag
Goed advies
denken met de klant mee
Doen niet moeilijk
Helpen graag
Goed advies
Eigenlijk nooit downtime ervaren en regulier onderhoud met mogelijke downtime ruim van tevoren aangekondigd.

De website van XXL webhosting is zelf vernieuwd maar het vergelijken van pakketten is daardoor iets moeilijker geworden.

Reactie XXL Hosting:

Alex, bedankt voor je positieve review. Als verbeterpunt geeft je aan dat het vergelijken van pakketten moeilijker is geworden, ik ben wel benieuwd wat je hier precies mee bedoelt. En natuurlijk wat... Alex, bedankt voor je positieve review. Als verbeterpunt geeft je aan dat het vergelijken van pakketten moeilijker is geworden, ik ben wel benieuwd wat je hier precies mee bedoelt. En natuurlijk wat wij vanuit jouw oogpunt kunnen verbeteren. Ik hoor het graag van je! Eventuele feedback kun je mailen naar support@xxlwebhosting.nl t.a.v. Edwin Kruis.

XXL is voordelig, maar belangrijker nog is de service. Wij hadden binnen 5 minuten een oplossing via de chat!

Voordelig

M. van der Flier

Ik ben al vele jaren klant bij XXL, tot volle tevredenheid. Ze hebben kennis van zaken en helpen me altijd heel snel bij problemen.

ik vind XXL erg klantvriendelijk

ik zou het niet weten

Peter

Super service.

Altijd bereikbaar. De supportafdeling denkt mee. Als je iets niet snapt, leggen ze het je uit. Ze geven de goede oplossing die voor jou financieel het meest voordelig is.

Ik ben sinds Maart 2005 een tevreden klant. Ik kan op het domein goed experimenteren met webdevelopment. Bovendien kan ik voor korte projecten via een addon-domein tijdelijk een site hosten.

Prima service en overzichtelijke functionaliteit. Hardware, software en verbinding worden goed up to date gehouden.

In Cpanel aangeven dat bij het registreren van een addon domein online je ook contact met jullie moeten opnemen.

Anne Ketelaars

Uitstekende service, Snelle reactie, ideaal om via de chatbox je vragen te stellen. Zeer klantvriendelijk.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Ik zou xxl webhosting aan iedereen...
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Ik zou xxl webhosting aan iedereen aanraden.

De snelle reactie op mijn vragen is absoluut een sterk punt.

Wytze Bouma

Sinds 18 jaar klant bij XXL, persoonlijke service, goede ondersteuning (zeker in het begin toen alles op internetgebied nog nieuw was) en altijd in een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Snel met oplossingen, stabiele servers, goed gepland onderhoud en erg soepel werkende beheermodules voor je domeinen, hosting en email (Cpanel).

Bereikbaarheid buiten kantooruren, zeker als je met een storing zit, wil je die gewoon kunnen melden. Met alle technische middelen van vandaag de dag, moet dat voor jullie zelfs op een mobiel te... Bereikbaarheid buiten kantooruren, zeker als je met een storing zit, wil je die gewoon kunnen melden. Met alle technische middelen van vandaag de dag, moet dat voor jullie zelfs op een mobiel te implementeren zijn, zodat je iets van storingsdienst kunt afspreken misschien?

Reactie XXL Hosting:

Beste Wytze, Bedankt voor je positieve review! Erg goed dankje. Je feedback m.b.t. de storingsdienst heb ik gelezen en daarvoor wil ik je nog wat extra informatie geven, wellicht geeft dit wat meer... Beste Wytze, Bedankt voor je positieve review! Erg goed dankje. Je feedback m.b.t. de storingsdienst heb ik gelezen en daarvoor wil ik je nog wat extra informatie geven, wellicht geeft dit wat meer achtergrond informatie over hoe wij dit hebben geregeld.
Op werkdagen tussen 9.30 - 16.30 hebben wij reguliere supportdienst, dus eigenlijk kun je bij ons terecht met al je vragen over je domeinnamen, hostingpakketten & website maker. Voor storingen hebben wij een specifiek telefoonnummer 0880006699, deze wordt door onze dienstdoende collega in de gaten gehouden. Ik ben met je eens dat dit reactief is, omdat je niet direct iemand aan de lijn krijgt. Verder hebben wij een storingsoverzicht pagina om te kijken of je server problemen heeft en of dit bij ons bekend is, deze kun je vinden op: https://www.xxlwebhosting.nl/help/status-en-onderhoud Onze uptime afgelopen maanden is maar liefst 99,98% en verder houden we zowel doordeweeks als weekends alle tickets in de gaten tussen 8:00 - 22:00 uur s'avonds. Ik hoop dat dit iets meer inzicht geeft op de manier waarop wij onze supportdienst hebben ingeregeld. Bedankt in ieder geval voor je feedback!