StaMo teken-ontwerpburo

Helemaal top! Dit is mijn tweede laptop van XNB.

Het is super duidelijk en alles gaat heel snel!

Blijf zo door gaan!

Mijn ervaring met dit bedrijf is positief. Het is de tweede keer dat ik terugkom voor een nieuwe customized laptop.

Snelle reactie / informatieverschaffing. Vrij recht toe recht aan keuzes betreffende de laptopconfiguraties op de site.

De site (account) ziet er de-faced uit bij openen vanuit Chrome (nog even geen ervaring gehad door andere browsers te proberen). En de status van mijn eerste bestelling staat nog op "Verwerken",... De site (account) ziet er de-faced uit bij openen vanuit Chrome (nog even geen ervaring gehad door andere browsers te proberen). En de status van mijn eerste bestelling staat nog op "Verwerken", deze zou misschien wel een update nodig hebben ;)

Vincent

Overzichtelijke site, brede opties, snelle reacties op e-mails

Bren Putzeys

Uitstekende dienstverlening.
Goede kwaliteit producten.

Bart

Top

Levertijd kan sneller.

Ik heb een goede ervaring gehad met dit bedrijf, de site was overzichtelijk en de mogelijkheid tot customizen was erg prettig. wel had ik persoonlijk wat hulp nodig met het begrijpen van wat alles... Ik heb een goede ervaring gehad met dit bedrijf, de site was overzichtelijk en de mogelijkheid tot customizen was erg prettig. wel had ik persoonlijk wat hulp nodig met het begrijpen van wat alles inhield, maar dat is verder geen probleem geweest.

misschien een verbeterde uitleg van wat al de custom opties doen voor de laptop.

Johannes

In algemeen een goede ervaring gehad met het bedrijf. XNB levert producten die net iets meer bieden dan je standaard leverancier / winkel waardoor het echt voelt dat jij belangrijk bent voor het... In algemeen een goede ervaring gehad met het bedrijf. XNB levert producten die net iets meer bieden dan je standaard leverancier / winkel waardoor het echt voelt dat jij belangrijk bent voor het bedrijf en niet alleen een nummertje met een winstfactor erachter

Levertijd duurde een paar dagen langer dan stond beschreven, maar na een mailtje werd de reden hiervoor toegelicht. De reactie op de mail kwam binnen een halve dag.

Reactie XNotebooks® Europe:

Geachte klant,
Uw levering is inderdaad een paar dagen later uitgeleverd door extreme drukte en een mindere bezetting doordat er een aantal mensen van de assemblage op vakantie zijn.
Onze...
Geachte klant,
Onze excuses voor de vertraging.

Roy

Zeer goed, tot op heden.

Snellere levertijd. Betere omschrijving producten/onderdelen(vb behuizing laptop heeft een silk feel afwerking wat ik zeer mooi vind maar niet praktisch is ivm met kras gevoeligheid).

Dylan

Goede service, ook in een drukke periode, en natuurlijk een prachtige notebook geleverd gekregen!

Betere website capaciteit, layout van website overzichtelijker/moderner

Ik heb 2 laptops besteld. Een vorige week, en een drie jaar geleden.

Ik zou toch een indicatie van de levertijd van het product bij mijn bestelling willen zien. Al is het een inschatting, ik had nu geen idee. Daarnaast zijn de beschrijvingen redelijk technisch, en ik... Ik zou toch een indicatie van de levertijd van het product bij mijn bestelling willen zien. Al is het een inschatting, ik had nu geen idee. Daarnaast zijn de beschrijvingen redelijk technisch, en ik weet zelf niet erg veel van 'specs' af. Met hulp kwam het echter goed ;-)