Jasper Derkens

Vakkundig

Reactietijd

Jasmin Perenda StarMo teken-ontwerpburo

Duidelijk, keurig en netjes

Heel veel mogelijkheden om elke gewenste configuratie samen te stellen.

Joris Bekker

Behulpzaam (denkt mee), toont interesse, geeft eerlijk advies en houdt klant duidelijk op de hoogte van de status van bestelling

Behulpzaam, eerlijk advies, klant vriendelijk

Spelling van e-mails. De inhoud is duidelijk!

Arvid Sparreboom

Zeer goed, men is altijd correct en doet wat men beloofd

Persoonlijke dienstverlening door XNB, dat zie je niet meer zo heel vaak!

Keep up the good work

Johan Defreyne

Ok

informatief

Schouwburg Kunstmin Dordrecht

Een erg prettige ervaring! Na eerst op de site te hebben rondgekeken daarna telefonisch contact gehad. Deze heeft geïndexeerd wat mijn exacte wensen waren, zowel technisch als financieel. Vervolgens... Een erg prettige ervaring! Na eerst op de site te hebben rondgekeken daarna telefonisch contact gehad. Deze heeft geïndexeerd wat mijn exacte wensen waren, zowel technisch als financieel. Vervolgens is daar een hele mooie laptop uit voort gekomen. Deze is snel geleverd en is direct in gebruik genomen.

De service en het fijne contact zijn absolute pluspunten.

Er schiet mij zo niets te binnen

M D

Onlangs voor de tweede keer een laptop besteld bij XNotebooks. De eerste keer was alweer 8 jaar terug. Het toestel werkt nog, maar voor foto- en videobewerking liep de hardware logischerwijs al wat... Onlangs voor de tweede keer een laptop besteld bij XNotebooks. De eerste keer was alweer 8 jaar terug. Het toestel werkt nog, maar voor foto- en videobewerking liep de hardware logischerwijs al wat achter op de nieuwste ontwikkelingen.

Op een zondagavond configureerde ik het toestel in de prima tool op de website. De informatie staat heel gedetailleerd beschreven naast elk onderdeel met eventuele aanbevelingen over snelheid en toepassingen. Bestellen verliep bijzonder vlot!

De volgende dag kreeg ik al hartelijke telefoon van de zaakvoerder om de configuratie te overlopen en te vragen naar de ervaringen met het vorige toestel. Daarnaast had hij het over de levertermijn (de barebone zou op donderdag geleverd worden en dan konden ze aan de slag ermee).

Van de vorige bestelling (2012) wist ik dat het ongeveer anderhalve week geduurd had om de bestelling te versturen. Nu kreeg ik op vrijdag al een mailtje om te laten weten dat het toestel verstuurd was op vrijdag met PostNL. Die lieten weten dat het pak op zaterdag geleverd zou worden, wat ook klopte. De laptop zat heel erg goed verpakt en ik was meteen verkocht.

Ik merkte een kleine vergissing op bij het overlopen van de configuratie en nam contact op. Ook nu werd ik weer meteen en klantvriendelijk geholpen.

Ondertussen heb ik het toestel al een paar weken in gebruik en het is een plezier om mee te werken.

Al wie een custom laptop kan gebruiken, raad ik dus met plezier XNB aan!

Hardware - levertermijn voor custom laptops - klantvriendelijkheid - service

Voor wie het bedrijf niet kent, kan de website wat afschrikken als er niet regelmatig nieuwtjes op komen. Beter geen nieuwscategorie dan een die al niet meer ge-updatet werd sinds nieuwjaar. Aan de... Voor wie het bedrijf niet kent, kan de website wat afschrikken als er niet regelmatig nieuwtjes op komen. Beter geen nieuwscategorie dan een die al niet meer ge-updatet werd sinds nieuwjaar. Aan de hardware in de configuratietool zie je wel meteen dat de nieuwste onderdelen al beschikbaar zijn.

Reactie XNotebooks® Europe:

Beste M D je hebt volledig gelijk misschien moeten we de nieuws rubriek tijdelijk deactiveren want we hebben gewoon geen tijd om alle nieuwsfeiten te plaatsen. Bedankt voor je positieve en volledige... Beste M D je hebt volledig gelijk misschien moeten we de nieuws rubriek tijdelijk deactiveren want we hebben gewoon geen tijd om alle nieuwsfeiten te plaatsen. Bedankt voor je positieve en volledige review en wensen je veel precies de komende jaren met je notebook. Verkoop team XNotebooks®

M.J. van Boxtel

Kwaliteit, communicatie, vriendelijk.

Erik B

Persoonlijke benadering, excellent advies over de laptops

persoonlijke benadering, snelheid, degelijke verzending

Wendy Besters

Erg duidelijk telefoon gesprek en goed advies!

Duidelijk advies