Sander Bruins

Bouwkundig Tekenburau

begeleiding prima

nee

R.

Erg prettig. Er werd zelfs contact gezocht om te controleren of de gekozen niet alledaagse samenstelling van het notebook de bedoeling was. De geleverde accessoires werden na een telefoontje netjes... Erg prettig. Er werd zelfs contact gezocht om te controleren of de gekozen niet alledaagse samenstelling van het notebook de bedoeling was. De geleverde accessoires werden na een telefoontje netjes vervangen door de gewenste accessoires.

Grote flexibiliteit bij het samenstellen van een notebook.

Bij het veranderen van de samenstelling van een bestelling eerst contact opnemen met de klant. In het geval van upgrades van de hardware zal dit misschien niet echt nodig zijn, omdat de meeste... Bij het veranderen van de samenstelling van een bestelling eerst contact opnemen met de klant. In het geval van upgrades van de hardware zal dit misschien niet echt nodig zijn, omdat de meeste klanten dit wel een super service vinden. Maar voor accessoires of het uiterlijk van de notebook kan dit anders zijn.

Innowijs

Goede verzending, zat goed verpakt en de laptop is netjes geinstalleerd en klaar gemaakt. Werkt als een zonnetje!

Zelf samenstellen, transparant en klantvriendelijk

ValueJvP

Ik heb inmiddels de derde laptop bij XNB gekocht.

Goede advisering, denkt mee met inbouwopties, heeft kennis van zaken

Kan ik nu niet bedenken!

Jeroen Pelser

Leveren goede spullen.

Goede laptops

Nee

Mathieu

Ben een gebruiker op CAD gebied en heb een paar maanden geleden een notebook aangekocht bij Xnotebooks met een Nvidia GTX 3070 videokaart. De machine is qua performance en kwaliteit het beste wat ik... Ben een gebruiker op CAD gebied en heb een paar maanden geleden een notebook aangekocht bij Xnotebooks met een Nvidia GTX 3070 videokaart. De machine is qua performance en kwaliteit het beste wat ik tot nu toe heb mogen ervaren. Het scheelt me gewoon veel tijd dat de draadmodellen nu vliegensvlug zijn opgebouwd, voorheen koste dat enorm veel tijd met diverse andere merken notebooks.
Ook goede informatie ondersteuning door Xnotebooks om tot de juiste notebook configuratie te komen.

Vriendelijk, prima service.

Ilse Bus

Goed advies

OuterJoin

Zeer pretting, fijne telefonisch/persoonlijk advies

persoonlijk, snelle levering

betere foto'zijn wel handig, als je op afstand koopt

Ron Mellema

Uitstekend

Goede service en medewerking

Weinig

Theo van Houdt

7 jaar geleden top laptop gekocht, en nu nog steeds top service bij aankoop van een vervanger

Laptop op maat samenstellen

Geen idee