Xenz

Bert

10 maanen geleden een bad met whirlpoolfunctie gekocht. Is nu al stuk en probeer al ruim een week service afspraak te krijgen. Wordt gewoon niet op gereageerd.

Danny Rozema

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Eric Bogaards

Xenz Upfall douche: een AFRADER!!

Pluspunten:
+Heerlijke douche (als hij werkt)

Minpunten:
-Duur
-Vervuilt snel
-Water gaat stinken
-Geen vrije keuze...
Xenz Upfall douche: een AFRADER!!

Pluspunten:
+Heerlijke douche (als hij werkt)

Minpunten:
-Duur
-Vervuilt snel
-Water gaat stinken
-Geen vrije keuze in douchemiddelen
-Dure schoonmaakmiddelen
-Servo’s functioneren niet goed
-Schoonmaak programma hapert
-Slechte service-afdeling

De Xenz Upfall douche werkt met een recirculatie systeem waardoor je met “gereinigd” water (recirculatie en UV-lamp) aangevuld met een klein beetje schoon water kan douchen en je waterverbruik kan verminderen.

Het systeem vertoont veel klachten. Zeepresten verzamelen zich in de douchekop en blijven daar achter wat tot vervetting van de kop leidt en verstopte gaatjes. De kop is moeilijk schoon te houden en de vele schroefjes draaien snel dol. Het bedrijf adviseert een niet-schuimend douchemiddel te gebruiken (Marcel’s Green Soap) omdat “gewone” douchemiddelen te veel schuimen hetgeen het systeem niet aan kan!

Douchewater gaat naar verloop van tijd stinken!

De elektronica werkt ook niet goed. De servo voor het openen en afsluiten van de afvoer hapert regelmatig en het bedrijf adviseert om manueel de servo te bedienen of de spanning via de zekering in de meterkast eraf en er weer op te zetten. Zelfs dat helpt niet altijd!

Het reinigingsprogramma werkt ook niet naar behoren, zelfs niet met de dure middelen die door Xenz worden geadviseerd!!

Communicatie verloopt moeizaam. De service-afdeling is slecht bereikbaar en afspraken worden niet nagekomen. Een afspraak voor bezoek door een monteur laat 4 weken op zich wachten “in verband met drukte van klachten”!!!! De service-afdeling zou nog contact opnemen voor het maken/bevestigen van de afspraak, maar na 2 weken nog steeds geen bericht! Dan maar weer zelf bellen!!

Al met al: een goed concept, maar een AFRADER!!

Beste Eric,
Wij komen graag z.s.m. met u in contact om uw recensie te bespreken.
Wanneer bent u beschikbaar om uw reactie bespreken?
Wij horen graag van u!
Vriendelijke...
Beste Eric,
Wij komen graag z.s.m. met u in contact om uw recensie te bespreken.
Wanneer bent u beschikbaar om uw reactie bespreken?
Wij horen graag van u!
Vriendelijke groet,
Jaron Corporaal
Manager Service Afdeling Xenz.

Peter

Slecht. Handleiding en specificaties komen niet overeen met de werkelijkheid. Reactie is vervolgens tja dat is nou eenmaal zo. De handleiding klopt niet. En daar kun je het dan mee doen.
Dus...
Dus artikelen retour nadat we 13 weken hebben gewacht.

Beste Peter,
Beste Peter,
Dank voor je reactie. Erg vervelend om te horen dat de service zo slecht is bevallen. Graag willen wij je alsnog helpen. Zou je een mail willen sturen naar service@xenz.nl met een omschrijving van het probleem. Hopelijk kunnen wij je alsnog helpen en dit probleem met een tevreden gevoel afsluiten.
Groetjes,
M.

Frank

Ik heb een nekhernia, maar in het bad Bodysize heb ik daar geen last; het ligt fantastisch en blijft er mooi uit zien.

R. Rowlands

Wij hebben begin 2020 het zwartstalen frame douchescherm, bad, badmeubel, wc’s en wasbakken geleverd gekregen van Xenz. Erg mooie spullen en we zijn heel blij met de artikelen.

S Xie

My friend and me ordered same steam bath products from Xenz in 2019. Xenz helped my friend to adjust some power setup after initial installation. When I contacted them requesting the same service,... My friend and me ordered same steam bath products from Xenz in 2019. Xenz helped my friend to adjust some power setup after initial installation. When I contacted them requesting the same service, they denied my request and shared that my friend's case is special. This is not fair for us as customers, Xenz treated two customers with the exactly same product and requests differently.

Dear,
Thank you for your review.
Could you please mail your phone number to service@xenz.nl?
We will contact you to know more about your case and help you in the next steps....
Dear,
Thank you for your review.
Could you please mail your phone number to service@xenz.nl?
Kind regards,
Service department Xenz

Gert-Jan Meijer

Prachtige spullen. Kinderziektes zijn nog niet uit de versie Upfall die wij gekocht hebben.

Jacq

Wij hebben meerdere kranen en zijn er super tevreden over.