1928 beoordelingen

1928 Reviews

Dennis

Vooraf goed advies ontvangen en bij aankoop werden zelfs de moeilijk bereikbare lampjes in de bumper door de medewerker zelf vervangen. Tot zover prima service.

Echter, 2 dagen na aankoop...

Echter, 2 dagen na aankoop bleek dat 1 lamp minder goed functioneerde. De lichtopbrengst van het rechter dimlicht was beduidend minder dan bij de linkerlamp.
Bij het verwisselen van de lamp verhuisde het probleem ook mee, en ook bij het opnieuw plaatsen van de originele halogeen lampen was de lichtopbrengst vrijwel gelijk.
Hierdoor werd duidelijk dat het probleem dus aan het pas aangeschafte lampje zou moet liggen.

Vandaag terug geweest bij Xenonlamp en het probleem kenbaar gemaakt. Ook bij het zelf waarnemen van het probleem werd alles helaas door de medewerker ontkent. We zouden de lampen maar opnieuw moeten laten afstemmen was het advies of het probleem werd veroorzaakt door de accu van de auto. Totale onzin dus.

Helaas dus een zeer slechte aftercare ervaring met dit bedrijf.

Advies vooraf aankoop.

Reactie Xenonlamp.nl:

Beste Dennis,
Gisteren op klaarlichte dag heb ik inderdaad beide koplampen bekeken.
Beste Dennis,
Gisteren op klaarlichte dag heb ik inderdaad beide koplampen bekeken.
Je gaf aan dat 1 koplamp maar de helft van de lichtopbrengst geeft. Dat heb ik echter niet op die manier waar kunnen nemen.
Daarnaast heb ik aangegeven dat een lamp werkt of niet werkt. Een lamp die de helft van de lichtopbrengst geeft is niet mogelijk omdat het een gloeilamp betreft. Vandaar dat ik aangegeven heb dat het probleem wellicht elders zit.
Wij zijn een webshop en geen garage, vandaar ook het advies om de afstelling te laten checken bij je garage want dit bepaalt ook de lichtopbrengst op de weg. Als een lamp niet goed zit of niet goed afgesteld is kan dit de lichtopbrengst in negatieve zin beïnvloeden.
Ook heb ik aangegeven dat ik je best een nieuwe lamp mee kan geven onder garantie maar dat dit je probleem niet op zal lossen, gelet op bovenstaande.
Je zou dan nog een keer terug moeten komen omdat het probleem niet opgelost zou zijn.
Gelet op het feit dat je hetgeen ik je wilde uitleggen niet aan wilde nemen en dit alleen maar opvat als zijnde excuses om het probleem niet op te hoeven lossen en je vriendin meteen dreigde dat ze dan wel een negatieve review ging plaatsen, leek mij dit in jouw geval zeer zeker geen gepaste oplossing.

Richard Spreen

Was een verkeerd setje lampen geleverd volgende dag juiste binnen. Super snel geregeld

Lodewijk Alblas

Makkelijk de xenon lamp gevonden op de site, eenvoudig besteld en betaald, erg snel geleverd

prijs/kwaliteit en levetijd

Sjaak Withoot

Top

Mark Nova

Online besteld. Prima site en snel geleverd.

Uitgebreid assortiment. Snel geleverd.

Paul van der Zee

Prima producten, snelle levering

Goede kwaliteit, snel geleverd

Adri van Ark

Prima produkt

snelle levering, goede prijs

John

2 lampen gekocht bij deze winkel. Extra betaald voor de levering op donderdagavond omdat ik overdag niet thuis zou zijn. Zonder overleg werd het op vrijdagavond geleverd. Gelukkig was ik toen nog... 2 lampen gekocht bij deze winkel. Extra betaald voor de levering op donderdagavond omdat ik overdag niet thuis zou zijn. Zonder overleg werd het op vrijdagavond geleverd. Gelukkig was ik toen nog net thuis. Verder werden er 2 verschillende verpakkingen geleverd, waardoor je het gevoel krijgt twee verschillende producten te krijgen (producten bleken wel dezelfde te zijn).

Goedkoop

Alain

Altijd top! Bestel hier al enige jaren. Fijne mensen!

Communicatie en klantenservice

Oktay Ozcan

Ik bestel altijd mijn led lampen hier. Telefonisch contact mag wel vriendelijker.

Vrijwel altijd op tijd geleverd.
Goede kwaliteit