1910 beoordelingen

Gj

Top!

snel en keurig geleverd

Tom

H11 led lampen besteld. X-Line Canbus LED Platinum Series. Snel geleverd. Na installatie geen problemen, geen meldingen van de auto. Jammer genoeg licht beeld en opbrengst zeer slecht. Slechter dan... H11 led lampen besteld. X-Line Canbus LED Platinum Series. Snel geleverd. Na installatie geen problemen, geen meldingen van de auto. Jammer genoeg licht beeld en opbrengst zeer slecht. Slechter dan de halogeen lampen die er uit kwamen. Heb links en rechts nog omgedraaid maar geen verschil. Halogeen lampen teruggeplaatst. Deze zou ik niet aanraden.

Reactie Xenonlamp.nl:

Beste Tom
Beste Tom
De set die je bestelt hebt is voor het mistlicht en niet voor het dimlicht. Zoals we besproken hebben, heb je voor jouw auto een H11 projectorset nodig. Die is speciaal gemaakt voor deze koplamp. Daarmee heb je een perfect lichtbeeld en 2x zoveel licht.
Als een product niet naar wens is kun je ook contact met ons opnemen zodat we het probleem kunnen bekijken en je het juiste product kunnen adviseren. Daar zijn we immers voor als lampen specialist
Jammer om te zien dat je er voor kiest om een negatieve review te plaatsen. Daar schiet niemand iets mee op.

Vakgarage Auto Moonen

Goed advies en goede producten

veel op voorraad

A&F MOTORS BV

Top service

Snelle communicatie, top advies

Marko Rona

Duidelijk en correct

RGF Simon

Uitermate tevreden zeer goed advies gekregen

Super professioneel advies gekregen !

Janno

Makkelijk om advies te vragen. Snelle reactie en veel expertise. Pakketjes kwamen ook de volgende dag al. Alleen maar pluspunten!

Service, en alles wat er bij hoort!

Beesman Jean-Pierre

SUPER TE VREDEN. TOP