Bereikbaarheid showroom
Medewerkers/Verkopers
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

De service was prima, alleen we wachten nu al bijna vier maanden op levering van de bank.

Waarheid

Dit zijn oplichters NIKS kopen hier neemt contact op met gedupeerder op Facebook !!!! Oplichters zijn dit !!! Slechte kwaliteit en slechte service.Jullie zijn gewaarschuwd ik heb al een kapotte bank... Dit zijn oplichters NIKS kopen hier neemt contact op met gedupeerder op Facebook !!!! Oplichters zijn dit !!! Slechte kwaliteit en slechte service.Jullie zijn gewaarschuwd ik heb al een kapotte bank recent gekocht nog.NIET kopen hier !!!!!!!!!!!

Wij werden helaas niet begroet bij het binnen komen. Pas nadat wij ongeveer op de helft van de winkel waren met ons rondje, werden we verwelkomt door een verkoper. Ik had het fijn gevonden als er... Wij werden helaas niet begroet bij het binnen komen. Pas nadat wij ongeveer op de helft van de winkel waren met ons rondje, werden we verwelkomt door een verkoper. Ik had het fijn gevonden als er eerder iemand kwam om ons te verwelkomen en aan te bieden als er iets is wij een seintje konden geven. Nu moesten wij weer terug naar waar we al langs waren geweest, omdat we concrete vragen hadden. Later ging het goed, we werden goed te woord gestaan. Ik ging tussendoor een aantal dingen opzoeken over materialen etc, maar daarin werd ik een beetje aangevallen. Dat ik de verkoper gewoon kon geloven, want hij sprak de waarheid etc. Maar ik wil gewoon alles weten voor ik een dure aankoop doe. Op google wordt er vaak meer vertelt dan waar ik zelf op zou komen. Dat vond ik dus jammer! Maar verder wel goed! Alhoewel ik achteraf toch denk dat ik een betere prijs eruit kon halen of iets extra's qua kussens zou kunnen krijgen.

Jan

Tot nu toe een prima , een 9. Kan het pas goed beoordelen na levering/ -plaatsong.

JK

Vriendelijk en deskundig geholpen

Rachid El Messaoudi

Dit zijn grote oplichters!! Als je de winkel binnen loopt beloven ze van alles! Kreeg in de winkel te horen dat het maximaal 8 weken kan duren voordat onze bank wordt geleverd.

Na 8 weken...

Na 8 weken hebben we de winkel gebeld en kregen we te horen dat het nog eens 10 weken ging duren!

Nadat ik vroeg om een oplossing werd mij een een 2e handse bank aangeboden. Die moest ik wel even zelf ophalen en ik moest de nieuwe bank even volledig komen betalen!!!!

Belachelijk en schandalig bedrijf dit!!!

Wees aub gewaarschuwd!

john van der jagt

De rooij

Duidelijk, aandacht voor de klanten

WoonSquare Almere

Vreselijk bedrijf!