Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Mike de Koning

Door de deskundige en vriendelijk hulp van uw medewerker hebben wij afgelopen week een bed aangeschaft.
Misschien niet zo gauw een nieuw bed, maar voor andere meubels zeker voor herhaling vatbaar !

Woonsquare

Prima winkel, jammer dat ze adverteren met inruil aktie maar toch liever niet doen

F

Een leuke gezellige winkel, met vriendelijk personeel en geven goede adviezen. ben zeer tevreden

de Kort

We werden gezellig ontvangen met koffie en we hebben een duidelijke uitleg gehad van de meubelen die we bij jullie hebben gekocht.

J.C. van Leusden

Stap winkel binnen om me te oriënteren op relaxfauteuils. Uw medewerker leidt me naar de betreffende afdeling. De eerste de beste fauteuil die ik probeer, is gelijk bingo. Op meerdere vragen die ik... Stap winkel binnen om me te oriënteren op relaxfauteuils. Uw medewerker leidt me naar de betreffende afdeling. De eerste de beste fauteuil die ik probeer, is gelijk bingo. Op meerdere vragen die ik had, gaf uw medewerker op uitstekende wijze tekst en uitleg. De deal was dan ook snel gesloten.

Barendrecht

Wij zijn erg tevreden met de aankoop van een nieuwe bank. De medewerkster was vriendelijk en dacht op een positieve manier mee met de aankoop van onze bank.

Bianca van Koten

Heel fijn geholpen door Theo. Goede tips, adviezen en heerlijke koffie gekregen. De winkel is heel overzichtelijk.

Lobbezoo

Geweldig geholpen in Capelle! Goed meegedacht en overal een oplossing voor.

a.lagendijk

Ben zeer tevreden.