Bereikbaarheid showroom
Collectie meubelen

Bötger

Vriendelijke geholpen

Guldemond

Was bij binnenkomst al erg vriendelijk. Verkoper deed actief mee met de juiste keuze maken. Was eerlijk in zijn oordeel en zeker niet opdringerig. Voelde meteen vertrouwd. Blij met het contact en de... Was bij binnenkomst al erg vriendelijk. Verkoper deed actief mee met de juiste keuze maken. Was eerlijk in zijn oordeel en zeker niet opdringerig. Voelde meteen vertrouwd. Blij met het contact en de keuze.

Leenman

We werden vriendelijk ontvangen door de medewerkers. Die, zonder opdringerig te zijn, ons goed geholpen hebben. Hun advies was oprecht en behulpzaam. We kunnen niet wachten om op onze nieuwe bank te... We werden vriendelijk ontvangen door de medewerkers. Die, zonder opdringerig te zijn, ons goed geholpen hebben. Hun advies was oprecht en behulpzaam. We kunnen niet wachten om op onze nieuwe bank te zitten!

Angelo van der Lee-Brockhoff

Probeer klanten direct wat te drinken aan te bieden en ga een gesprek aan waarom ze de showroom van woonsquare bezoeken en ga in op de persoonlijke keuze .

HARRY SCHEEPBOUWER

Marco van der Schans

Ruime sortering ,showroom heel overzichtelijk, prima verkoop personeel zeker in deze tijd voor ons heel belangrijk

Hornstra

Mooie zaak, goed geholpen.

De koning

Fijn geholpen. Goede keus.

John Cremers

Uitstekend