Bereikbaarheid showroom
Showroom
8.2/10
Collectie meubelen

Particulier

Slechte ervaringen met mijn bankstel kussens zakken in moet je elke dag helemaal eruit halen en goed duwen en dat wordt pas gezegd als je het al hebt gekocht waardeloos is de garantie daar ik koop... Slechte ervaringen met mijn bankstel kussens zakken in moet je elke dag helemaal eruit halen en goed duwen en dat wordt pas gezegd als je het al hebt gekocht waardeloos is de garantie daar ik koop er nooit meer

T. van Iperen

Deskundig advies en ruime collectie

Rick

Afgelopen week voor de 2e x in 3 jaar een bank (Fleetwood) gekocht bij deze firma. 1e x voor bij mijn vriendin 2e x mijn eigen woning.

Na een aantal winkels te hebben bezocht was mijn...

Na een aantal winkels te hebben bezocht was mijn keus duidelijk. Ik wil dezelfde als bij mijn vriendin, andere winkels kwam ik er niet uit voor dezelfde prijs.

Zeer nette winkel, mooie showroom en 2x over netjes geholpen. Direct werd er ook koffie aangeboden. Wat ik fijn vind aan Woonsqaure is dat de verkopers luisteren na wat je zoekt en goed advies geven. En geen opdringerige verkoop praat. Er valt te onderhandelen over de prijs en is ook beide keren gelukt. Heb ook nog wat extra korting gekergen omdat ik eerder een bankstel bij hun had gekocht.

Al met al, gastvrij, eerlijk, goed advies en in mijn ogen een goede prijs/kwaliteit verhouding. Mijn vriendin heeft 2 katten en de bank heeft een gladde stof maar er is geen kras of haal op te vinden. Banken zijn wel geïmpregneerd!

Maas

Goede hulp maar ook de kans om zelf rond te kijken wat erg fijn was.

M j van stiphout

Heel fijn

Simge

Zeer behulpzame medewerkers en top kwaliteit voor goede prijs!

Scheerder

Prima. Vriendelijk ontvangen, goede service en hulp.

Petra Willemsen

Nette service, snelle levertijd

viguurs

Uitstekend en leuk/goed geholpen

Harrie Willems

Bijzonder professioneel. Leuk personeel zonder opdringerig te worden.