Bereikbaarheid showroom
Showroom
8.2/10
Collectie meubelen

E.Messak

Vriendelijk geholpen, verkoopster/adviseur heeft mij ruim de tijd gegeven om beslissing te nemen.

E.v

Waardeloze winkel!
Waardeloze winkel!
Een bank voor een aardig bedrag gekocht en binnen 2 maanden al 3x een veer eruit gesprongen. Geven aan dat er maar 1 monteur in dienst is die dit kan maken dus duurt telkens een paar weken voor hij gemaakt wordt.
Verschillende keren contact gehad met de klantenservice hier over en deze komen de afspraken niet na. Ook zijn ze niet bereid hun verantwoordelijkheid te pakken en ons een compensatie of iets te geven.
Wij zijn hier iniedergeval nog niet klaar mee en weet wel dat dit de laatste keer is geweest dat we hier iets hebben aangeschaft.

Jet Smits

Zeer vriendelijk personeel Ze liet ons eerst zelf rondkijken daarna legde ze alles uit . Ze keek mee naar de mogelijkheden die wij hadden . Alles was gelukt . Nu wachten op de levering .

Schuurmans

Verwachte leverdatum is 7 weken later dan afspraak. Zou zijn tussen 8 en 12 weken. Op nota staat 19 weken.

tonny

Wij zijn zeer tevreden
goede uitleg ze nemen de tijd ervoor

Van den Broek

Deskundig advies, fijn geholpen en er werd vooral overal tijd voor genomen!!

tiebosch

Beste en heel goed ontvangen goede medewerkers die niets opdringen toppie