Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Moniem

Koop nooit iets bij Woonsquare, je wordt opgelicht waar je bij staat. Wij hebben eind 2022 een bank gekocht en betaald voor bezorgen en plaatsen.
Maar bij bezorging werd deze beschadigd, en...
Maar bij bezorging werd deze beschadigd, en denk je dat woonsquare iets doet. helemaal niets. ze geven aan dat alles wat over de drempel gebeurd is eigen risico is. ondanks dat de bezorgers de bank zelf hebben beschadigd.
super service van jullie

Farid Tahiry

Als is goed

vof de velden

Prima winkel prettig en goed personeel

Remco Vermeer

We konden rustig rondkijken en nadenken over de op maat gemaakte offerte

H. Klomp

Ik ben heel tevreden over de ontvangst en de begeleiding van uw verkoper. Alleen de duur van de garantie van een half jaar voor zo'n groot bedrag kan volgens mij en de Nederlandse wet niet! Dit moet... Ik ben heel tevreden over de ontvangst en de begeleiding van uw verkoper. Alleen de duur van de garantie van een half jaar voor zo'n groot bedrag kan volgens mij en de Nederlandse wet niet! Dit moet zoals ik begrijp minimaal 2 jaar zijn.! Graag uw reaktie.

Mitchel Hovestad

Uitstekend

Herman Velthuys

Door eerst goed voorbereid naar de winkel te gaan hebben we snel zaken kunnen doen

G

Producten zijn prima in orde. Verkoper had het wel erg druk met zijn mobiele telefoon tijdens ons gesprek...

Ans van den Hoogen

Kon een snelle beslissing maken uit voldoende keuze. Prijs kwaliteit prima. Goede feedback over levering en service. Kortom uitstekend geholpen.