Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Mudde

Uitstekend geadviseerd zonder de klant “ op de huid te zitten”
Goede adviezen!

Jari

Prettig bezoek. Bij binnenkomst meteen gegroet en lieten ons eerst rustig zelf rondkijken. Fijn om niet meteen iets aangesmeerd te krijgen. Eenmaal de keuze gemaakt was de bestelling plaatsen zo... Prettig bezoek. Bij binnenkomst meteen gegroet en lieten ons eerst rustig zelf rondkijken. Fijn om niet meteen iets aangesmeerd te krijgen. Eenmaal de keuze gemaakt was de bestelling plaatsen zo gepiept.

M schleicher

We hebben 6weken geleden een bank ter waarde van bijna 1000 euro gekocht en gevraagt naar de inruil aktie maar die zouden ze nooit meer doen en nu zie ik dat het er wel weer is ben ik een beetje... We hebben 6weken geleden een bank ter waarde van bijna 1000 euro gekocht en gevraagt naar de inruil aktie maar die zouden ze nooit meer doen en nu zie ik dat het er wel weer is ben ik een beetje boos over heel slecht dit van woonsquare Eindhoven kom ook nooit meer in die winkel van woonsquare wou dat ik nog mijn aanbetaling kom treug krijgen en ergens anders een bank kopen gr m.schleicher

rijvers

Mooie winkel kundig personeel

A. Mansveld

Fijne en gezellige winkel om de bezichtigen, en te kopen van naar mijn smaak heel mooie meubelen, je wordt er heel vriendelijk en serieus geholpen ,en er wordt alle moeite gedaan om je zo goed en... Fijne en gezellige winkel om de bezichtigen, en te kopen van naar mijn smaak heel mooie meubelen, je wordt er heel vriendelijk en serieus geholpen ,en er wordt alle moeite gedaan om je zo goed en vriendelijk mogelijk te helpen en te laten slagen.

somers

Makkelijk bereikbaar / vrij parkeren / ruime keuze / alles voorzien van prijzen.

Nap

Aardige verkoper die goed meedacht met onze situatie

Fam. V.d. goorberg

FIJNE ONTVANGST EN AFWIKKELING VAN BESTELLING