Bereikbaarheid showroom
Showroom
8.2/10
Collectie meubelen

N. Kiep

Prettige winkel, ruime keuze, vriendelijk personeel, wij Zijn goed geholpen, alle vragen die we hadden zijn beantwoord.

De winter

Afgelopen week zijn we naar de winkel in bergen op zoom geweest, omdat we op zoek waren naar meubels voor ons 1e huisje. Wij kwamen binnen en vrij snel kwam er al iemand naar ons toe om te vragen of... Afgelopen week zijn we naar de winkel in bergen op zoom geweest, omdat we op zoek waren naar meubels voor ons 1e huisje. Wij kwamen binnen en vrij snel kwam er al iemand naar ons toe om te vragen of die ons kon helpen. Wij gaven aan wat we zochten en hebben eerst zelf een rondje gedaan. Na het rondje gaven we aan wat we mooi vonden en hielp de medewerker mee met het bedenken van hoe of wat past er in je huis. Na het zien van de plattegrond kregen we advies hoe we het beste alles konden neerzetten. De medewerker dacht goed mee en gaf goeie uitleg over de spullen, waarvan het gemaakt is en liet het verschil zien met andere meubels. Na lang zitten en meten kregen we kopje koffie aangeboden en werd ons offerte aangevraagd. De levering is vrij vlot en mochten zelf aangeven wanneer we de meubels wilde hebben. Uit onze ervaring werden wij erg goed en vriendelijk geholpen. Over de service van de meubels kunnen wij daarom ook niks zeggen. Ik raad zeker deze winkel aan als je opzoek bent naar goede meubels voor een mooie prijs.

John Keur

Positief verrast

Nendels

Super goed geholpen niet opdringerig maar professionele hulp en ondersteuning

Kruijzen

Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw. Alle tijd en ruimte om rond te kijken. Na enige tijd werd ons gevraagd of we hulp op prijs stelden. Gedegen uitleg over de diverse opties. Advies waar we... Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw. Alle tijd en ruimte om rond te kijken. Na enige tijd werd ons gevraagd of we hulp op prijs stelden. Gedegen uitleg over de diverse opties. Advies waar we wat aan hadden en we zijn dus blij en tevreden met onze aankoop.

Polderman

Nette zaak, goede service

esmee de haan

Zeer vriendelijke en kundige medewerkers, mooie showroom en keuze genoeg!

Liverpool

Prettig bij binnenkomst.gelijk aandacht voor je vraag