Bereikbaarheid showroom
Showroom
8.2/10
Collectie meubelen

WOONSQUARE

Bij verkoop goed geholpen , bezorgen was ook prima en alles zonder beschadeging

Van Bulck Priscilla

Alles tip top in orde, niets op aan te merken. Mooi geleverd binnen de verwachte levertijd. Goed op de hoogte gehouden op de dag van de levering. Chauffeurs waren heel erg stipt, heel vriendelijk en... Alles tip top in orde, niets op aan te merken. Mooi geleverd binnen de verwachte levertijd. Goed op de hoogte gehouden op de dag van de levering. Chauffeurs waren heel erg stipt, heel vriendelijk en behulpzaam. Hebben alles weer even netjes achter gelaten zoals ze het aantroffen. Echt topservice!

M

Deskundig personeel ,ruime keuze ,koffie met gebak .
Hele goede ervaring ,zou deze winkel zeker een iedereen aanraden .

Jonker

Zeer positief over alles. Vriendelijke, deskundige en ervaren verkopers tijdens ons showroom bezoek. De bestelling is netjes verlopen. De uiteindelijke levering was in de opgegeven termijn. En... Zeer positief over alles. Vriendelijke, deskundige en ervaren verkopers tijdens ons showroom bezoek. De bestelling is netjes verlopen. De uiteindelijke levering was in de opgegeven termijn. En bezorgd door een eigen bezorgdienst en chauffeurs van Woonsquare, die met goede en nette zorg de hoekbank hebben geleverd. De hoekbank hebben we nu 2 weken in bezit en voldoet aan onze verwachtingen. Wij zijn daarom, zeer tevreden klanten.

Mevrouw de kock

Zijn goed geholpen vanuit de winkel

De bruijn

Bsnk gekocht en zit met muziek met een niet giede en beschadigd bank vsn 3500 euro schandalig ze moeten nog kontakt opnemen