Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Barendrecht

Wij zijn erg tevreden met de aankoop van een nieuwe bank. De medewerkster was vriendelijk en dacht op een positieve manier mee met de aankoop van onze bank.

Bianca van Koten

Heel fijn geholpen door Theo. Goede tips, adviezen en heerlijke koffie gekregen. De winkel is heel overzichtelijk.

Lobbezoo

Geweldig geholpen in Capelle! Goed meegedacht en overal een oplossing voor.

a.lagendijk

Ben zeer tevreden.

E. Theeuwsen

Keurige showroom, prettig en vakkundig geholpen, en zeker niet pusherig, maar heel rustig en vrijblijvend. Uiteindelijk helemaal geslaagd, met een mooie korting!

Heinsmann

Eenmaal in de winkel prima maar daarbuiten (online) niet te bereiken, geen telefoonnummer, geen e-mailadres. Zou verbeterd moeten worden, klanten hebben ook vragen tijdens het bezoeken van uw... Eenmaal in de winkel prima maar daarbuiten (online) niet te bereiken, geen telefoonnummer, geen e-mailadres. Zou verbeterd moeten worden, klanten hebben ook vragen tijdens het bezoeken van uw website. U was mijn aandacht tijdens een bezoek aan uw website kwijt, ik had u afgeschreven. Bij toeval rijden we er een week later langs en zijn toch even binnen gaan gluren. Vervolgens lopen wij de winkel uit na het geven van een mooie opdracht.

Joyce Dam

Vriendelijke medewerkers die met je meedenken en helpen een goede keuze te maken ! We wouden eigenlijk 2 losse banken vanwege oa visite, maar uiteindelijk samen met de medewerker tot de conclusie... Vriendelijke medewerkers die met je meedenken en helpen een goede keuze te maken ! We wouden eigenlijk 2 losse banken vanwege oa visite, maar uiteindelijk samen met de medewerker tot de conclusie gekomen dat we toch liever een hoekbank zochten. We mochten zelfs de kleurstalen meenemen naar huis om te kijken hoe het bij de vloer stond. Ook konden we nog de maat van de bank wijzigen. Super fijn geholpen dus !

Woonsquare

Goed geholpen en ik heb al weer iemand aanbevolen die kom ook naar u