Kwaliteit van het product

Ton Hartevelt

We hebben twee identieke tafelbladen besteld nadat we eerst samen met Woodshape rustig hadden bepaald wat we nu eigenlijk wilden hebben. Vooral de constructieve houding en het geduld van Ferry waren... We hebben twee identieke tafelbladen besteld nadat we eerst samen met Woodshape rustig hadden bepaald wat we nu eigenlijk wilden hebben. Vooral de constructieve houding en het geduld van Ferry waren positief. We mochten een voorbeeld stuk tafelblad mee naar huis nemen, en konden zo uitvinden dat we deze afwerking toch niet wilden. Prima advies en totaal niet opdringerig en verkoperig. Relaxed. Een verademing. Enige punt is de levertijd: als je dan je keuze hebt gemaakt is 5-6 weken lang wachten...

Als gesteld: de rust tijdens het adviestraject. Geen verkoopdrang. Heerlijk.

CMM Punch-Venneman

Het leuke en effectieve aspect van Woodshape is een bezoek aan de werkplaats, waarbij alles wordt verteld. Vragen kunnen direct gesteld worden, maar ook het maatwerk is een plus.

Bijvoorbeeld de snelle communicatie

Design B&B Graaf Jan, Alkmaar

Voor onze Bed and Breakfast een eikenhouten ontbijttafel besteld. Snelle levering, zware kwaliteit, prima prijs. Kortom een toptafel en een tevreden klant!

Efficiënte website.

We hebben 2 ronde tafelbladen ( 60 cm doorsnee) besteld. We zijn zeer tevreden over het produkt!

Snelle reactie en offertes,
snelle levering
goede kwaliteit

J. Muller Leiderdorp

Werden heel vriendelijk ontvangen en hebben een rondleiding door het bedrijf gehad kortom perfect.

Open informatie; Bestelde tafelblad voldoet aan al onze verwachtingen.

G. Haringa

In het algemeen goed.

Bart Gijsen

Doen een grote inspanning om vakwerk op maat af te leveren. Waar andere spelers bij de minste afwijking van standaardmaten afhaken, gaat men hier mee in het voorgelegd project en helpt men te zoeken... Doen een grote inspanning om vakwerk op maat af te leveren. Waar andere spelers bij de minste afwijking van standaardmaten afhaken, gaat men hier mee in het voorgelegd project en helpt men te zoeken naar oplossingen. Snelle communicatie, snelle productie 100 % volgens afspraak correcte aflevering en een zeer correcte prijs. Daar waar er in de communicatie en het meedelen van de maten zoveel kan mis gaan, liep dit met Woodshape.nl zeer correct wat zich reflecteerde in een resultaat dat er minstens even goed uit zag als het ontwerp.

Op zowat elk punt is Woodshape.nl zeer sterk. Maatwerk, communicatie, snelheid van de productie, zorg waarmee de producten worden afgewerkt....

Reactie Woodshape.nl:

Bedankt voor de lovende woorden. Het was een leuk project om aan mee te werken.

fam flier

Leuk en goed bedrijf vorige keer een rondleiding gehad!

Goede uitleg van producten.

Reactie Woodshape.nl:

Het is altijd leuk om de wens van de klant in uitvoering te brengen. Als de klant daarna helemaal tevreden is, dan is ons doel bereikt. Ons doel is een tevreden klant.

van Groenestein

Goede web site
Het geleverde produkt voldoet aan de verwachting