Kwaliteit van het product

Particulier

Zou er zo weer bestellen omdat het tafelblad prachtig is. Was het wachten waard.

Het product overtrof mijn verwachting

Gommans

Communicatie kan soms sneller, gezien vanuit de klant. Levering prima binnen aangegeven periode. Het product ziet er in eerste instantie zeer mooi uit.

De kwaliteit

Sjoerd Boersma

Heel goed geholpen in de toonzaal, een prachtige rondleiding gehad. Een bedrijf om nog eens aan te bevelen.

Prima bedrijf. Maken wat ze beloven!

M J Groenestein

Ben goed en vriedelijk gehlpen

wekt vertouwen

Fam. PH. Amsterdam

De tafel, afgeleverd door de firma Woodshape in de door ons opgegeven maten en kleur, ziet er fantastisch uit en maakt onze keuken helemaal af. Wij hebben onze wensen op een aangename manier kunnen... De tafel, afgeleverd door de firma Woodshape in de door ons opgegeven maten en kleur, ziet er fantastisch uit en maakt onze keuken helemaal af. Wij hebben onze wensen op een aangename manier kunnen bespreken en er werd uitstekend met ons meegedacht. Daarnaast hebben wij nog een rondleiding in de fabriek gehad. De moeite waard om gezien te hebben.
Onze ervaring geven wij zeker door.
N en P.
Amsterdam

Men denkt mee met je wensen omtrent de uitvoering.

meulenbroek en van der grinten

Helemaal tevreden en een goed product

heldere website en dus heldere info.

C. Raaijmakers

Bestelling Mayor tafel

De tafel is op mijn wens gemaakt. Prima!

chris van Beugen

Bedrijf levert een fantastisch product. Echter klantcontacten zijn stroef en niet bepaald vriendelijk overkomend aan de telefoon. Het uiteindelijke product doet je dat daarna wel weer vergeten.

Uitstekende kwaliteit product. Op basis van een eigen tekening een tafel laten maken, prima gelukt.

Eck

Prachtige tafel, goed advies, en bijzonder vriendelijk geholpen.

goede uitleg om tot een keuze te komen

Age van Balen

Buitengewoon goed bevallen. Zowel het product als de service / klantvriendelijkheid.

Het bedrijf straalt professionaliteit uit en handelt daar ook naar.