Reneverkerk

Goede begeleiding
Fijne ervaring

Heidi vd broek

Top bedrijf,snell eerlijke reactie. Super.

Rafif T.

Kosteneffectief, praktisch en snel. Ik kreeg mijn rapport in slechts 3 uur. heeft mij zoveel tijd bespaard. raad dit product ten zeerste aan!

D. Steba

Homematrix gebruikte bij onze woning verkeerde oppervlaktegegevens, waardoor de desktoptaxatie ongeveer €70.000 - 100.000 te laag uitviel. Zelfs toen ze erop werden gewezen en zelf konden zien dat het verkeerd was, wilden ze geen verandering aanbrengen of een aantekening maken dat de oppervlakte groter was. Zeer gemakzuchtig!

Reactie Homematrix:

Beste D. Steba,
Beste D. Steba,
Dank je voor je feedback en excuses voor het ongemak. Soms kunnen wijzigingen in de woning, zoals een aanbouw, niet onmiddellijk zichtbaar zijn in onze database. We werken er echter voortdurend aan om onze gegevens up-to-date te houden en de juiste informatie te verstrekken.
We willen graag een passende oplossing te vinden. Zou je hierover direct contact met ons willen opnemen?
Hartelijke groet,
Gerard

Tamara

Komt totaal niet overeen met de vraagprijzen van vergelijkbare huizen op dit moment. Er word een vergelijking gemaakt met verkochte huizen uit 2019 en 2020. Belachelijk! Heb gemaild met klacht maar... Komt totaal niet overeen met de vraagprijzen van vergelijkbare huizen op dit moment. Er word een vergelijking gemaakt met verkochte huizen uit 2019 en 2020. Belachelijk! Heb gemaild met klacht maar krijg geen response.

Reactie Homematrix:

Beste Tamara,
Dank je wel voor je feedback. Het spijt ons dat onze dienstverlening niet aan je verwachtingen heeft voldaan.
We willen graag een passende oplossing vinden. Zou je hierover...
Beste Tamara,
We willen graag een passende oplossing vinden. Zou je hierover direct contact met ons willen opnemen via info@homematrix.nl?
Hartelijke groet,
Homematrix

Spruit

Zeer snel, duidelijk en goede prijs

Peter

Van mijn hypotheekadviseur deze tip gekregen, Werkt perfect, Top!

Rody

Snel, betrouwbaar en vakkundig

Maurice L.

Het woningwaarderapport is echt compleet, overzichtelijk en duidelijk. Absoluut een aanrader om gericht actie te ondernemen in deze tochwel bijzondere, snel veranderende woningmarkt.