P. Maas

Snelle respons

Thoolen

Binnen 2 uur al een Desktoptaxatie ontvangen, die ook geaccepteerd werd door de bank!
Super snelle service!

Stefan

Matig, de taxatie waarde lag 160k lager dan wat de makelaar later aangaf bij verkoop intake. Niet realistisch dus! Zeker het geld niet waard.

Beste Stefan,
Beste Stefan,
Dank je wel voor je feedback. Het spijt ons dat onze dienstverlening niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We nemen je opmerkingen serieus en zullen ons best doen om te verbeteren.

Maud

Slecht getaxeerd! Vantevoren gevraagd of het een probleem op zou leveren dat deze woning als nieuwbouw gekocht was in 2018. Dat zou geen probleem moeten zijn. Vervolgens wordt het vergeleken met... Slecht getaxeerd! Vantevoren gevraagd of het een probleem op zou leveren dat deze woning als nieuwbouw gekocht was in 2018. Dat zou geen probleem moeten zijn. Vervolgens wordt het vergeleken met woningen van 2006 en 2011 als "hetzelfde luxe/onderhoudsniveau" wat natuurlijk onzin is. De taxatiewaarde komt zelfs onder de WOZ waarde uit. Ook onterecht als tussenwoning bestempeld, terwijl het een geschakelde 2 onder 1 kap is. Ondertussen al 2 keer gemaild hierover, maar geen enkele reactie.

Beste Maud,
We willen graag een passende oplossing vinden. Zou je hierover...
Beste Maud,
We willen graag een passende oplossing vinden. Zou je hierover direct contact met ons willen opnemen via info@homematrix.nl?
Hartelijke groet,

Reint Dragt

Het was erg eenvoudig om een taxatie aan te vragen. Invullen ging makkelijk en het antwoord ( de taxatie) kwam vlot en snel. Was ook makkelijk door te sturen naar de hypotheek verstekker.

Peter van der Voorn

Na opdracht ontvang ik een vage mail. Taxatie niet mogelijk. Reden overig. Op voorhand betaald. Binnen 2 weken wordt het bedrag terug gestort. Tot op heden nog geen betaling gezien

Met...

Max

Slecht

Beste Max,
Beste Max,

Elonie

Snel en gemakkelijk de woning kunnen taxeren! Ik had al binnen 2 uur mijn rapport in de mailbox, top!