Ed Sleeking

Fijn contact van het begin tot het eind en goede communicatie.
Fijn contact van het begin tot het eind en goede communicatie.
Woning is volgens de vooraf opgestelde offerte opgeleverd en wat erg fijn was is dat we op de 3 momenten elke keer met dezelfde persoon (Rogier Breugem) een afspraak konden maken, en hij steeds keurig op de overeengekomen tijd aanwezig was.

Hubert Wagelmans

Het betrof een ontruiming van het appartement van onze overleden moeder. Vanaf het eerste contact tot en met de uitvoering heb ik te maken gehad met vriendelijke, deskundige medewerkers en... Het betrof een ontruiming van het appartement van onze overleden moeder. Vanaf het eerste contact tot en met de uitvoering heb ik te maken gehad met vriendelijke, deskundige medewerkers en transparante communicatie. De gemaakte afspraken zijn stipt nagekomen. Ik beveel dit bedrijf van harte aan!

Verbeterpunten of tips ?

Het zou handig zijn een dag voor de ontruiming ter herinnering een SMSje te ontvangen met het tijdstip waarop de ploeg de volgende dag begint.

Cora Snoek

Dit bedrijf ingehuurd voor een ontruiming. Wat een professioneel, klantvriendelijk, meedenkend en keurig werkend bedrijf. Complimenten!

Eva

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Klein familiebedrijfje, zeer vriendelijke mensen die begrip hebben voor jouw situatie. Prettig intakegesprek gehad, snelle communicatie daarna en ontruiming is... Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Klein familiebedrijfje, zeer vriendelijke mensen die begrip hebben voor jouw situatie. Prettig intakegesprek gehad, snelle communicatie daarna en ontruiming is snel en zonder problemen verlopen.

P. HERTOG

Alles heel goed verlopen met de ontruiming, prima georganiseerd en goed contact met het bedrijf. Aanrader!

Nee, alles vakkundig!

Dick den Ouden

Netjes, snel en conform afspraken gewerkt.

Nvt

Alexandra van vaneveld

Fantastische mensen. Werken snel netjes. Zeer tevreden met het eindresultaat

Geen verbeterpunten

Tim

Betrof uitruiming van de woning van mijn oma. Fijn contact vooraf. Weten wat ze doen en komen afspraken na.

Evelyn

Alles tot de puntjes uitgevoerd, heel fijn en respectvol contact gehad met Rogier..! Zij doen wat ze beloven en zijn alle afspraken nagekomen, heel fijn bedrijf !

Marco

Bedrijf met professionele en vriendelijke mensen. Heb samenwerking als zeer prettig ervaren.