Caspar

Afgelopen november hier een VFR800i uit 2001 aanschaft, de motor zag er tiptop uit op een paar kleine krasjes/vlekjes na (maar ja, dat is te verwachten op een 17 jaar oude motorfiets).

Thierry komt over als een erg enthousiaste man met passie voor zijn werk. Er werd goed over de motor verteld en eventuele problemen (niet bij mijn motor) werden zeer netjes en professioneel verholpen. Het pand zag er verder prima uit en de koffie was lekker!

P.m.a. Franken

Positief, plezierig en eerlijk

Rob Willemsen

Goede prijs en zeer plezierig contact
Ervaar het als een eerlijk bedrijf

Leon Kersten

Enthousiast en behulpzaam, kwaliteit nastrevende ook voor een minder budget.
Betrouwbaar en een aanrader!

Jeroen Romsom

Zeer goed, vriendelijk, kundig, kom zeker terug en zal jullie aan anderen adviseren.

Thierry is een vriendelijke verkoper die niets opdringt. Hij laat je rustig kijken en verteld eerlijk wat hij wel en niet weet over de motor die hij heeft staan.

herman vd stok

Heb hier een motor ingeruild en een andere gekocht

Bianca en Niels

Prima geholpen en we zijn zeer tevreden.

Ton Kees

Ik ken Thierry al heel wat jaartjes en ben nooit bedrogen uitgekomen bij hem wat hij belooft doet hij en altijd in voor een geintje en de koffie staat altijd klaar,gewoon een simpatieke gast zonder... Ik ken Thierry al heel wat jaartjes en ben nooit bedrogen uitgekomen bij hem wat hij belooft doet hij en altijd in voor een geintje en de koffie staat altijd klaar,gewoon een simpatieke gast zonder poeha

Een eerlijke man verkoopt top machines