Heinz

Hallo thierry . Ik ben erg blij dat ik een super verzorgde motorscooter bij jou heb mogen kopen. Je hebt een hele mooie zaak en die motoren wat jij verkoopt staan er super netjes bij.Alleen zou ik...

Reactie Witteveen Motoren:

Hoi Heinz, ik ben het een beetje met je eens, maar ik heb duidelijk geadverteerd met 1 sleutel. dus een verassing was het niet. Was me er ook niet van bewust dat het een chipsleutel was.... Wel bedankt voor de review! En veel plezier met je Suzuki

Nick

Super service! Ik ben erg goed geholpen en ook was er goed contact via Whatsapp, voor, tijdens en na de aankoop.

Melvin Swemmers

Een keurige dienstverlening, meedenkend indien je een motor koopt op afstand.. nauwkeurig op het vlak van communicatie, en uiterst betrouwbaar.

Passie en kennis gecombineerd maakt dit...

Prima bedrijf, verkoop van de motor was snel geregeld,overdracht en vrijwaring alsook de betaling zeer snel geregeld!
ik kan iedereen het bedrijf van Thierry Witteveen motoren aanraden!!!

Robert Kolman

Net bedrijf, eerlijk over de staat van de motoren.

Robin van Schoote

Thierry is een eerlijke en duidelijke verkoper met kwalitatief mooie motoren voor een concurrerende prijs. Erg tevreden tot nu toe.

Wim Mannee

Leuke BMW K1200S gekocht,keurig netjes geholpen door Thierry eerlijk bedrijf

Vriendelijke ontvangst ,niet moeilijk doen over proefrit en kwam professioneel over.
Op verzoek kwam hij de motor een paar weken later op locatie afleveren en nam de tijd om alles uit te...

Joop Roovers

Theirry is een zeer gedreven verkoper, met de juiste mentaliteit
Een man een man en een woord een woord, fijne zaken mee gedaan en alles zoals afgesproken

Caspar

Afgelopen november hier een VFR800i uit 2001 aanschaft, de motor zag er tiptop uit op een paar kleine krasjes/vlekjes na (maar ja, dat is te verwachten op een 17 jaar oude motorfiets).