Vriendelijke man met veel ervaring

Niels

Hier een motor gekocht. Helaas bleek de dynamo kapot te zijn. Goed en snel weer opgelost!

Bart Verburg

Beetje uit de richting maar via Marktplaats gevonden, precies de motor die ik zocht. Op afspraak maar ik kon diezelfde middag nog langskomen. Prettig contact met iemand die passie voor zijn vak... Beetje uit de richting maar via Marktplaats gevonden, precies de motor die ik zocht. Op afspraak maar ik kon diezelfde middag nog langskomen. Prettig contact met iemand die passie voor zijn vak uitstraalt. Goede deal gesloten en heeft motor week later in Veghel gebracht omdat hij daar toch in de buurt was. Top service!

Motor kwam overeen met wat er op de website stond vermeld. Werd niet moeilijk gedaan over proefritje, direct opstappen en rijden. Na aanschaf motor is deze bovendien gratis thuisgebracht, i.c.m. een... Motor kwam overeen met wat er op de website stond vermeld. Werd niet moeilijk gedaan over proefritje, direct opstappen en rijden. Na aanschaf motor is deze bovendien gratis thuisgebracht, i.c.m. een ander ritje. Kwaliteit van de motor kan ik nog onvoldoende beoordelen maar heb er alle vertrouwen in.

Theo

Thierry is eerlijk over de staat van zijn motoren en prettig in de omvang. Een deal kan snel worden gesloten maar er wordt geen druk op uitgeoefend. Over mijn aankoop kan ik nog niet veel zeggen... Thierry is eerlijk over de staat van zijn motoren en prettig in de omvang. Een deal kan snel worden gesloten maar er wordt geen druk op uitgeoefend. Over mijn aankoop kan ik nog niet veel zeggen omdat ik nog niet heb gereden.

Jan van den Berg

Deskundig en eerlijk

Stinenbosch

Veel ervaring en daarom ook zinnige adviezen. no-nonsense mentaliteit.

Cedric Schmidt

Zeer prettige ervaring gehad met Thierry. Heeft mooie motoren staan met een eerlijk verhaal. Zou hier zeker nog een motor kopen.

Jp goense

In een woord SUPER! Afspraken worden nagekomen. Zeer goed zaken doen met iemand die er verstand van heeft.

Ray

Snel, geen gedoe, duidelijk zoals altijd.