André

Een fijn bedrijf koffie staat klaar.
Komt afspraken na en ook als je geen garantie hebt wordt er niet moeilijk gedaan.
Zo bleek dat de houder van de kenteken verlichting defect was dit...
Een fijn bedrijf koffie staat klaar.
Zo bleek dat de houder van de kenteken verlichting defect was dit mocht ik zonder probleem laten maken bij een plaatselijke dealer. Een top bedrijf

H. Molendijk

Prima advies gekregen om motor te vinden die bij mijn rijstijl past

Marcel van loon

Ben zeer tevreden over Witteveen motoren zeer klantvriendelijk ik kan het iedereen aan bevelen om daar een motor te kopen heb zelf heel veel plezier met mijn fatbob.

Marcel van loon

Hele fijne ervaring super vriendelijk en zeer goed behandeld kan het zeker aanbevelen om hier een mooie motor te kopen heb heel veel plezier van mijn fatbob

Rena

Vriendelijk, eerlijk, meedenkend en na constatering van een gebrek adequaat gereageerd om het probleem op te lossen!

FS

Leuk klein, overzichtelijk bedrijf met persoonlijke touch!

Henk

Eerlijk, betrouwbaar en prima service (afleveren motor)

Peter

Bedrijf kan ik zeer aanbevelen. Had vele honderden motoren gezien voordat ik bij Witteveen uitkwam. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Thierry Witteveen komt zijn afspraken voor 100% na. Ik rij nu... Bedrijf kan ik zeer aanbevelen. Had vele honderden motoren gezien voordat ik bij Witteveen uitkwam. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Thierry Witteveen komt zijn afspraken voor 100% na. Ik rij nu met veel plezier op een prachtige Honda Deauville met een (nu nog) lage kilometerstand.

Gerard

In november een BMW R1200R bij Thierry gekocht. Super service, mocht een proefrit maken, neemt de tijd voor je en gaf een eerlijke mening....top zaak. Zeker aan te bevelen.