Dave Borstlap

2 maanden geleden voor de eerste keer naar toe gegaan. Gelijk maar een BMW gekocht. Bevalt prima

Theo Radings

Goed,snelle reactie, fijne verkoop inclusief proefrit.

Corné

Top en eerlijk bedrijf , met geweldige motoren

Stefan vd plasse

Fred

Thierry Witteveen heeft verstand van motoren en zaken doen. Neemt de tijd voor een praatje en staat voor je klaar.

Mark

Gisteren avond een BMW R 1200 GS gekocht bij Thierry. Hij neemt de tijd voor je, en legt alles goed en kundig uit. Zeer positieve ervaring met Witteveen Motoren.

Mark

Tom

Onlangs een triumph sprint rs ingeruild (niet mijn ding ?) en bij Witteveen een honda cbr 600 gekocht.
Aardige kerel oprecht en weet waar hij het over heeft.
Tom.

Oscar

Recent een motor aangekocht bij Witteveen Motoren. Het was een stukje rijden, maar de motor was precies zoals omschreven; Zo goed als nieuw. Vergeleken bij het andere aanbod was de prijs scherp en... Recent een motor aangekocht bij Witteveen Motoren. Het was een stukje rijden, maar de motor was precies zoals omschreven; Zo goed als nieuw. Vergeleken bij het andere aanbod was de prijs scherp en de service van Thierry uitstekend. Hij neemt de tijd en is zeer transparant over alle details. Na een proefrit en het plaatsen van een verse accu was er maar één mogelijkheid; Deze is van mij.

Mario Wynants

Uitstekende service bij de verkoop en bij eventuele problemen (defect ??) steeds ter beschikking. Hier kom ik zeker terug voor mijn volgende aankoop.

Aldert

Op een prettige manier zaken kunnen doen met de aankoop van mijn Triumpg Tiger 955i. Een paar mankementen traden op enkele weken na aankoop. Een accu, spanningsregelaar en koppakking gaven de geest.... Op een prettige manier zaken kunnen doen met de aankoop van mijn Triumpg Tiger 955i. Een paar mankementen traden op enkele weken na aankoop. Een accu, spanningsregelaar en koppakking gaven de geest. Vooraf had Thierry mij verzekerd dat evt. gebreken in de eerste maanden na aankoop met coulance zouden worden opgelost. Dit is dan ook gebeurd op een eveneens prettige wijze. Mede door de sportieve instelling en de vlotte (financiële) afwikkeling van de reparaties heb ik goed gevoel over gehouden aan Witteveen Motoren! Groet, Aldert