Jan Maarten Vleer

Hele prettige ervaring. Mijn eerste motor bij Thièrry gekocht een paar weken terug. Fijn contact en goudeerlijk. Thièrry is een prettig persoon om mee van gedachten te wisselen onder het genot van... Hele prettige ervaring. Mijn eerste motor bij Thièrry gekocht een paar weken terug. Fijn contact en goudeerlijk. Thièrry is een prettig persoon om mee van gedachten te wisselen onder het genot van een kop koffie. Bedrijf ziet er keurig uit en lekker kleinschalig, wat mijn voorkeur heeft. Niets dan goeds!

Ligtvoet

Goede ervaring klein probleempje gehad en perfect opgelos .
Fijn plek om zaken te doen

Jan Vurens van es

Fijn

Tom

Een triumph sprint rs ingeruild op een honda cbr 600 f. Motor rijdt prima alleen de db killer past niet die erbij zit en er word ook geen andere geregeld?

Giel van der Heiden

Vriendelijk, correct, helder en direct!

Auke Gosma

Zeer duidelijk en vriendelijk.

Lesley Ubels

Hele fijne ervaring met Witteveen motoren.
Hartelijke ontvangst een gezellige babbel en een eerlijke verkoop.
Ik kreeg een goede en reeele prijs voor mijn inruil.
Het was fijn zaken...
Hele fijne ervaring met Witteveen motoren.
Hartelijke ontvangst een gezellige babbel en een eerlijke verkoop.
Ik kreeg een goede en reeele prijs voor mijn inruil.
Het was fijn zaken doen

Bob

Goed en komt afspraak na

Pool J.L.

Thièrry heeft een zeer vriendelijke omgang met klanten en hij heeft goede kennis van alle typen motoren. Heeft mensenkennis en kan dus inschatten, of een aankoop van een klant wel-of niet tot een... Thièrry heeft een zeer vriendelijke omgang met klanten en hij heeft goede kennis van alle typen motoren. Heeft mensenkennis en kan dus inschatten, of een aankoop van een klant wel-of niet tot een succes kan leiden.Hij biedt fraaie motoren aan tegen zeer nette prijzen.