Peter

Bedrijf kan ik zeer aanbevelen. Had vele honderden motoren gezien voordat ik bij Witteveen uitkwam. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Thierry Witteveen komt zijn afspraken voor 100% na. Ik rij nu... Bedrijf kan ik zeer aanbevelen. Had vele honderden motoren gezien voordat ik bij Witteveen uitkwam. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Thierry Witteveen komt zijn afspraken voor 100% na. Ik rij nu met veel plezier op een prachtige Honda Deauville met een (nu nog) lage kilometerstand.

Gerard

In november een BMW R1200R bij Thierry gekocht. Super service, mocht een proefrit maken, neemt de tijd voor je en gaf een eerlijke mening....top zaak. Zeker aan te bevelen.

Valenzuela

Zeer goed. Goed geholpen met de wensen die je wilt.

vermeulen

Superaangenaam

Sipido Emiel

Correcte afspraken , nette zaak , alles word netjes afgehandeld .Als ik dan toch klein minpuntje zou moeten geven , ligging van de zaak ( is een beetje afgelegen ), maar ook dat is het vernoemen... Correcte afspraken , nette zaak , alles word netjes afgehandeld .Als ik dan toch klein minpuntje zou moeten geven , ligging van de zaak ( is een beetje afgelegen ), maar ook dat is het vernoemen niet echt waard.

onbelangrijk

Zeer bekwame zaakvoerder die met keenis van zaken spreekt.niet beroerd is om je te helpen met raad en daad .hier niet passeren is een fout die je niet mag maken

Richard S

Goede kennis van zaken, eerlijk en bereid om mee te denken, mooie harley gekocht en aangepast naar mijn wensen.
Ik raad iedereen aan een bezoek te brengen aan Thierry wanneer er een motor...
Ik raad iedereen aan een bezoek te brengen aan Thierry wanneer er een motor binnen uw wensen wordt aangeboden.

Reactie Witteveen Motoren:

Dank je Richard! De motor was al mooi, maar nu nog mooier, veel plezier met genieten

John

Uitstekende service en komt de gemaakte afspraken na.

Reactie Witteveen Motoren:

Dank je John

Privé persoon

Recent mijn bmw 1150 RT ingeruild bij Witteveen motoren voor een mooie occasion bmw R 1200 R, nette inruil en zeer tevreden over de afhandeling, zonder meer aan te bevelen, A. Bertens te Berkel... Recent mijn bmw 1150 RT ingeruild bij Witteveen motoren voor een mooie occasion bmw R 1200 R, nette inruil en zeer tevreden over de afhandeling, zonder meer aan te bevelen, A. Bertens te Berkel Enschot.