Johan

Prima!

Meteen na bestelling krijg je een bevestigingsmail.
Aangezien het zaterdag was werd de order op de eerstvolgende werkdag verzonden. Keurig!

Frank Mooy

Het begon moeizaam. Lang wachten op antwoord. Bovendien bleek de informatie op de site omtrent Wifi-Camp Pro 2 niet te kloppen.
Op wordt een oudere versie getoond. Navraag leerde dat wel de...
Op wordt een oudere versie getoond. Navraag leerde dat wel de juiste versie zou worden toegezonden. Dit bleek inderdaad te kloppen.

De bestelling is vlot afgehandeld.

Fabienne / Connectis

Vlotte levering, vlugge reactie op de berichten. voldoende stock.

hele vlugge levering

Marco

Mooie prijs

snel geleverd

Goede ervaring!

Snelle & keurige levering

Public Privacy BV

Ze hadden maar 3 van de 4 op voorraad en vroegen of ik ik wilde wachten of alvast direct de drie. Dat laatste wilde ik en ze zijn direct opgestuurd en de 4de een paar dagen later.

Duidelijke communicatie en houden zich aan de afspraken.

M Dekker

We hebben het apparaat op zondag besteld en dinsdag om 17:30 werd het bezorgd.
De prijs was goed. Ik heb het geïnstalleerd en het werkt.

Eigenlijk geen contact gehad. We kregen keurig netjes mail met het orderproces er op. Het laatste mailtje had een track en trace code. Hierop konden we het tijdstip van bezorgen zien.

Peter Rens

Uitstekende service, zending kon in twee delen geleverd worden. Bericht over latere levering was helder en duidelijk.
Via what's app of telefoon is Wifihouse moeilijk bereikbaar. Wel wordt...
Via what's app of telefoon is Wifihouse moeilijk bereikbaar. Wel wordt snel gereageerd op e-mail en via de berichtenpagina van de website (laatste het snelst).

Juiste levering van het product, levering van de producten geschiedt zoals beloofd.

Koos Mast/ Bouwstart

Prima en snelle levering voor een scherpe prijs.

Prima, snel, scherpe prijs

Gerard Hoogerwerf

Prima geleverd.
Goede omschrijving van produkt en ook ruim aanbod.
Zeer fatsoenlijke prijzen
Wat wil je als klant nu nog meer?