M. van Delzen

Dit is de eerste keer dat ik bij WiFiHouse iets besteld heb. Gebruikte voorheen de website altijd als vergelijkings materiaal. Dit keer was WifiHouse een van de weinige die het door mij gezochte... Dit is de eerste keer dat ik bij WiFiHouse iets besteld heb. Gebruikte voorheen de website altijd als vergelijkings materiaal. Dit keer was WifiHouse een van de weinige die het door mij gezochte onderdeel wel hadden.

Bestelling geplaatst en via e-mail goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van mijn pakketje.

Helaas ontving ik het pakketje pas 2 dagen later maar dat was te wijten aan postnl en niet aan WifiHouse.

Toen eenmaal het pakketje binnen was, de doos geopend en mijn bestelling was netjes verpakt met bubble plastic (die overigens gelijk in beslag werden genomen door de kinderen).

De volgende dag mijn bestelling (USB WiFi) geprobeerd en deze werkte na installatie van de windowsdrivers gelijk in Windows10. Echter had ik deze besteld voor een Linuxomgeving en daar werkte deze niet. Aangezien het produkt wel werkte in Windows en niet in Linux moest ik de oplossing in Linux zoeken.

Gelukkig deze snel gevonden. Onder Linux dient ook een driver te worden geinstalleerd via 'apt-get install'. Klinkt logisch maar aangezien het produkt besteld is voor een zelfstudie Linux vergeef ik mij deze misstap wel. :)

Na installatie van de driver werkte de USB-WiFi naar behoren.

Een positieve ervaring en een nieuw bedrijf op mijn lijstje waar ik graag zal bestellen, maar ik blijf wel zeker op de centjes letten. :)

Goed op de hoogte gehouden van order verloop.
Produkt goed verpakt.

Gratis snoepje bij bestelling gekregen.

Gerard L

Prettig en vlot. Vooral het Haags Hopje deed het 'm. En zeer tevreden met de Mikrotik router natuurlijk.
Dat is gewoon betrouwbaar Wi-Fi en waar voor je geld.
Wi-Fi House. Bedankt voor...
Dat is gewoon betrouwbaar Wi-Fi en waar voor je geld.
Wi-Fi House. Bedankt voor de snelle levering!

Snel Simpel Eerlijk

Diny Derks

De eerste ervaring was goed. Snelle levering. Echter het apparaat was niet geschikt voor het doel. In overleg retourformulier ontvangen. en pakket opgestuurd.
Via Track en Trace pakket gevolgd...
Via Track en Trace pakket gevolgd .Dit is de volgende dag afgeleverd. Ik heb foto gemaakt van de track en trace.
Na 2 weken niets gehoord. Tot 2 keer toe geen antwoord op mail hierover.
Na 3 e mail was het antwoord. Wij hebben geen pakket ontvangen. Misschien bij de buren afgegeven?. U hoort nog van ons.
Wij zoeken het uit. Nu maar wachten. Weinig vertrouwen in. Kortom snelle levering maar heel slechte afhandeling

Die heb ik niet meer .

Jeremy Kraan

Ik heb de Alfa AWUS1900 gekocht bij WifiHouse en het was een zeer aangename ervaring. Bedankt voor een zeer goede service en enorm snelle verzending! Als ik computer producten weer ga kopen dan kom... Ik heb de Alfa AWUS1900 gekocht bij WifiHouse en het was een zeer aangename ervaring. Bedankt voor een zeer goede service en enorm snelle verzending! Als ik computer producten weer ga kopen dan kom ik zeker naar WifiHouse.nl

-Professioneel
- Scherp geprijsd
- Apparatuur was goed en veilig verpakt
- Zending van product was super snel.

Lundy

Super snel levering ,dicht bij huis en de goedkoopste ,wat kan je nog meer verlangen ?

Goed werkende web winkel ,duidelijk en geen onnodige tierlantijntjes die je afleiden van wat je zoekt .Super snelle levering .
Een aanrader .

Dennis Motshagen

Supersnelle levering en een duidelijke website

Duidelijke (geautomatiseerde) communicatie via de email

Jan W

Vakkundig en goed advies. Niet te commercieel maar gericht op toegevoegde waarde!
Bij het verbeteren van mijn WiFi setup kreeg ik een goed en eerlijk advies om de juiste antennes te kopen. Eenmaal aangesloten werd het meer dan waargemaakt. Echt dik tevreden!

Snelle levering van de juiste artikelen
Vakkundig

A.L. Anthonisse

Ik heb bij WiFiHouse besteld naar aanleiding van de reviews op de site van Tweakers. De informatie op de website was duidelijk en klopt ook met het bestelde product. De levering was goed te volgen.... Ik heb bij WiFiHouse besteld naar aanleiding van de reviews op de site van Tweakers. De informatie op de website was duidelijk en klopt ook met het bestelde product. De levering was goed te volgen. De producten waren netjes en goed verpakt.

Geert Janssen

Na lang zoeken. Het dicht bij huis gevonden.
En werkelijk de dag na het bestellen lag het al op de deurmat.
Geweldig.

Maakt waar wat het aangeeft.

StartingXs webdiensten

Geweldig geholpen en geweldig afwikkeling.
Kom zeker terug.

Ik kreeg een iets duurder alternatief voor hetzelfde geld als de goedkopere omdat ze het niet op voorraad hadden.