Michiel

Duidelijke website met een Ruim assortiment.

Snelle bezorging en een Goede communicatie over De status van de bestelling.

R. Schouten

Goed product voor een nette prijs en snelle verzending

nette prijzen

Ravhin

Duidelijke site, snelle verzending

Assortiment is uitgebreid en divers

rolfph

naar verwachting

Tristão

In eerste instantie had ik een product besteld wat uiteindelijk toch niet voorradig bleek te zijn, ik ontving nog wel bericht per e-mail over een vertraging in de levering zonder verdere details.... In eerste instantie had ik een product besteld wat uiteindelijk toch niet voorradig bleek te zijn, ik ontving nog wel bericht per e-mail over een vertraging in de levering zonder verdere details. Ondanks een paar e-mails met vragen van mijn kant ontving ik de eerste weken na de bestelling geen verder bericht. Vanwege de omstandigheden in verband met COVID-19 kon ik wel begrip opbrengen voor de vertraging, maar het was beter geweest wanneer ik eerder aanvullend bericht ontving. Uiteindelijk kwam de communicatie over en weer toch op gang, en verliep de afhandeling heel soepel, correct en vriendelijk. Ik mocht mijn bestelling aanpassen zodat een artikel werd geleverd dat wel voorradig was en ik kreeg bovendien een bescheiden korting als excuses voor het ongemak, sympathiek! Het vervangende artikel ontving ik snel!

Mooi assortiment, goede productbeschrijvingen, persoonlijk contact.

Sanders

Snelle levering, goede status updates

Snelle levering, goede status updates

Bart

Positief! Groot assortiment A-merk produkten met een goede prijs

Veel keus, goede prijs

Webklanten

Goede eerste ervaring met wifihouse.

Gekochte apparatuur werkt goed en levering ondanks corona optijd

Brad Hordijk

Eerste koop, zker niet de laatste.

Voordelig, supersnelle verzending.

eekieee

Uitstekend

snelle levering, correcte lage prijzen