Luc en Rit Vroom-Cools

Fantastisch!

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Via een flyer bij het tijdschrift "Varen"

Vriendelijke en vlotte communicatie.

Hier kunnen wij echt niets opmerken.

Mikkel

Very flexible and very good communication.
Nice presentation on the homepage

KlaasVaart

Heel positief. Deurtjes werden goed dichtgemaakt bij de onderhandeling/gespreken met de potentiele koper.

Zie hierboven.

Geen.

e.kleynenberg

Als makelaar van de verkoper trad WWY Limburg op.

Via Boten te koop.nl

Dhr Priem is zeer klantgericht en heeft zijn ervaring goed gebruikt.

Rob

Zeer correcte en vakkundige begeleiding, bij de aankoop van mijn nieuwe boot.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Via de folder uit het blad Zeilen

Erg klantgericht,, meedenkend.

De enige tip die ik zou kunnen bedenken is vooral niets te veranderen.

Taco en Tim hebben mei 2018 mijn Bavaria verkocht. Veel aandacht voor de presentatie, prijs initieel net iets te optimistisch (wellicht moest ik zelf nog door een proces heen en mijn roze bril... Taco en Tim hebben mei 2018 mijn Bavaria verkocht. Veel aandacht voor de presentatie, prijs initieel net iets te optimistisch (wellicht moest ik zelf nog door een proces heen en mijn roze bril afzetten). In het nieuwe vaarseizoen hebben we de vraagprijs scherper neergezet en uiteindelijk een realistische prijs gekregen, waarbij de nieuwe koper ook een stukje TLC op zich neemt. Bezichtigingen en onderhandelingen zijn uitstekend verlopen.

Google, positieve referentie WSV Noordschans mede clublid

Kennis van de markt, internationale klantenkring, doorzettingsvermogen, om de verkoop te laten slagen, ook als het even tegen zit.

Presentatie schepen op locatie is wat rommelig.

Pim Verburg

Zeer prettige samen werking
Correct en snel gehandeld

Via Havenmeester

De zeer prettige communicatie met Robert de Vries.
De deskundige adviezen en het adequaat handelen.

Mark

Prima service!

Google

Piet Broertjes

Onze Dufour 30 Classic is in een periode van circa 3 weken verkocht voor een prijs waar wij tevreden mee zijn. White Whale heeft voor ons goed werk verricht. Wij hebben ervaren dat het afhandelen... Onze Dufour 30 Classic is in een periode van circa 3 weken verkocht voor een prijs waar wij tevreden mee zijn. White Whale heeft voor ons goed werk verricht. Wij hebben ervaren dat het afhandelen van de verkoop via jachtmakelaar White Whale ons veel voordelen heeft geboden.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Eigenlijk min of meer toeval. Ik heb lukraak bij White Whale te Willemstad aangeklopt en werd er direct prettig te woord gestaan en addequaat geholpen.

Correct, vriendelijk, goede samenwerking, punctueel, zakelijk, gevoel voor de bal, korte communicatielijnen, snel reageren, goed doseren, recht door zee. Het papierwerk zoals contract,... Correct, vriendelijk, goede samenwerking, punctueel, zakelijk, gevoel voor de bal, korte communicatielijnen, snel reageren, goed doseren, recht door zee. Het papierwerk zoals contract, verkoopovereenkomst en akte van levering is prima in orde. De financiële afhandeling is correct, soepel en snel afgehandeld.

coppens

Vanaf de 1e minuut hebben wij zo,n goede ervaring gehad met dit bedrijf!
onze mooie zeilboot is in 5 weken verkocht,met dank aan Tim.

via google de website
het sprak ons direct aan.

Tim heeft ons steeds op de hoogte gehouden .en zat overal achteraan ook om de verkoop vlot te laten verlopen.