Wim en Olga van Saanen

Vanaf het eerste moment goed contact met zowel Tim en later ook Taco. Afspraken worden nagekomen. Bijzonder aan te bevelen.

Via via

Communicatie

A.J. van Deelen

Van de eerste ontvangst op kantoor in Willemstad, tot de overdracht van mijn schip twee maanden (!) later verliepen contact, begeleiding en zorg voortreffelijk. Ben een volkomen tevreden klant! Ben... Van de eerste ontvangst op kantoor in Willemstad, tot de overdracht van mijn schip twee maanden (!) later verliepen contact, begeleiding en zorg voortreffelijk. Ben een volkomen tevreden klant! Ben heel blij met White Whale Willemstad in zee te zijn gegaan.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Door de folder die bij Zeilen was ingesloten.

Persoonlijke betrokkenheid en interesse. Bijzonder plezierig en aardig contact. Uitstekende service en een prima prijs-kwaliteit verhouding.

Zou niets kunnen noemen.

Jeroen Montauban

Dank zij White Whale Enkhuizen, Robert de Vries, is onze oude stalen s-spant sneller dan wij dachten verkocht. Zijn vakmanschap gaf ons veel vertrouwen in de goede afloop, ook toen de koper twijfelde.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Via internet en eerdere contacten.

Bepalen van een realistische vraagprijs, prettige samenwerking, proactief.

Geen.

Rob Overhaus

Ron Priem heeft onze boot niet verkocht omdat wij net op de valreep zelf een koper hadden gevonden nog voordat Ron de boot op de markt kon zetten .Ron heeft ons hier supper fijn en goed mee... Ron Priem heeft onze boot niet verkocht omdat wij net op de valreep zelf een koper hadden gevonden nog voordat Ron de boot op de markt kon zetten .Ron heeft ons hier supper fijn en goed mee geholpen .Bedankt hiervoor

Google

Ron benoemd de dingen zoals ze zijn jedoch met respect .
Komt denk ik ook omdat hij goed technisch onderlegt is .

Reinier

Onlangs een Kalik 33 gekocht bij White Whale Willemstad. Fijne begeleiding en heldere uitleg van Tim Grotendorst.

Via botentekoop.nl

Communicatie kennis van zaken vriendelijk behulpzaam

Roelof Tjabbes

WWY (Robert de Vries) heeft onze boot afgelopen zomer verkocht ivm vertrek naar het buitenland. Uitstekende service, prettige omgang en gedegen kennis van het schip. Hands-on benadering zonder... WWY (Robert de Vries) heeft onze boot afgelopen zomer verkocht ivm vertrek naar het buitenland. Uitstekende service, prettige omgang en gedegen kennis van het schip. Hands-on benadering zonder poeha. Heldere communicatie over bezichtigingen en tijdens het onderhandelingsproces. Voelde erg prettig en betrouwbaar.

Via Google.

Service, kennis, algehele aanpak. Zie ook hierboven.

Geen.

R. Smith

Robert de Vries van White Whale Yachts heeft op een fantastische manier de verkoop van ons mooie schip verzorgd. Zijn enthousiasme en inzet, zoals bijvoorbeeld het snel even afspoelen van het schip... Robert de Vries van White Whale Yachts heeft op een fantastische manier de verkoop van ons mooie schip verzorgd. Zijn enthousiasme en inzet, zoals bijvoorbeeld het snel even afspoelen van het schip als er kijkers komen, hebben ervoor gezorgd dat ons schip snel verkocht werd. Tijdens de onderhandelingen handelt Robert doortastend zowel naar de koper als de verkoper. Wij kunnen White Whale Yachts en met name Robert de Vries van harte aanbevelen bij de aankoop of verkoop van een schip. Robert, bedankt.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Via de havenmeester van onze jachthaven Marina Volendam.

Rob Hoogstede

Afgezien dat mijn boot binnen een week verkocht was, wil ik Ron Priem van White Whale Limburg complimenteren met zijn deskundige begeleiding.
Geen wollige verhalen , maar een persoonlijke...
Geen wollige verhalen , maar een persoonlijke vriendelijke en zeer vakkundige hulp bij de verkoop.
Alles tot in de puntjes verzorgd.
Duidelijke afspraken en vooral afspraken punctueel nakomen.
Ron Bedankt.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Via mijn vaste onderhoudsmonteur Jachtservice Guido Willems in Born Lb.

Deskundigheid en afspraken nakomen.

Eigenlijk geen

Wiel en Marianne Aarts

Het hele traject van de verkoop van onze boot, van begin tot het einde super verlopen. Gevraagde prijs kunnen krijgen. Alle administratie perfect geregeld. Een 9,5 op een schaal van 10 !!!!!!!

Reactie van Ron Priem op een advertentie op marktplaats

p.maats

Zeer positieve ervaring
Binnen 4 weken was de koop rond en de koopsom ontvangen. Ik heb veel contact met de koper en wij beiden vonden het verkoopproces duidelijk en integer. Een aanrader. Zeer positieve ervaring
Duidelijk is voor mij dat het "verkoopsteigertje van een makelaar" in deze tijden niet meer werkt.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

via internet en een telefoongesprek daarna met diverse makelaars

Duidelijk en integer en alle potentiele klanten werden correct behandeld. ( hoorde ik achteraf )

geen verbeterpunten