Claude Olinger

In spring 2017 I asked Ron Priem to sell my Reline Classic. Right from the beginning I had a very good contact with Ron, he was really, really helpfull in all matters.

William Blanckley

Perfect, trouble free, purchase.

R.C.Bogert, Lelystad

Correcte en duidelijke benadering, zowel richting verkoper als koper. Afspraken worden nagekomen. Goede bereikbaarheid, fysiek en telefonisch. Prettige betrokkenheid.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Via vrienden die al eerder goede ervaringen hadden opgedaan.

Altijd goed bereikbaar. Snelle en flexibele afhandelingen.

Zet deze benadering voort!

schuermans valère

Zeer goede ervaring, correcte en duidelijke afspraken die nageleefd werden.

Gaby

Zeer prettige, vriendelijke en betrokken contact gehad met Ron Priem vanWhite Whale Limburg

Via direct contact met Ron Priem in de haven

Betrokken
Goed bereikbaar

Geen verbeterpunten, alles is snel en goed verlopen

Beryl Chalmers

We really could not have asked for a better service from a broker. Excellent service. Tim did his homework well on Dufour 38 Classics sold, value, standard equipment and layout.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

We looked at a boat on White Whale’s books and met Tim then.

Tim’s very amenable and friendly persona led to total trust and confidence in him. We have already recommended him to friends who are thinking of selling their boat.,,

It might be worth leaving a printed copy of the specification on board the boat.

Fam. van Kempen

We hebben het als positief ervaren om met Tim het schip te verkopen. Door het WWY netwerk in Europa is dit snel gegaan. Onze ervaring is dus positief. Ook aan de kant van de kopende partij is er... We hebben het als positief ervaren om met Tim het schip te verkopen. Door het WWY netwerk in Europa is dit snel gegaan. Onze ervaring is dus positief. Ook aan de kant van de kopende partij is er positief geoordeeld over de bemiddeling.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

WWY heeft ons zelf benaderd voor de bemiddeling van ons schip.

Korte lijnen. nakomen van de afspraken.

Goede afspraken en informatie

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Via de advertenties door verwezen naar de website van White Whale was duidelijk en zonder enige problemen.

Was altijd op tijd op de afgesproken tijdstippen en had alle tijd en rust om mee te lopen en te informeren over d procedures

eric boselie

Uitstekende service, vakbekwaam en snel

schip had ligplaats in Willemstad

Snelle communicatie, direct en vakbekwaam.
pakte goed de rol van intermediair ook bij de schouw. goed en eerlijk advies over prijsstelling en sterke en zwakke punten van ons schip.
Snelle communicatie, direct en vakbekwaam.
pakte goed de rol van intermediair ook bij de schouw.

VERKOOP IN 5 WEKEN!

Cor de Regt

Mijn boot in Griekenland binnen 3 maanden verkocht voor vrijwel de vraagprijs. Guido heeft op zijn aandringen zelf de boot zelf bekeken en foto's gemaakt in Lefkas. De advertentie die ze hebben... Mijn boot in Griekenland binnen 3 maanden verkocht voor vrijwel de vraagprijs. Guido heeft op zijn aandringen zelf de boot zelf bekeken en foto's gemaakt in Lefkas. De advertentie die ze hebben opgesteld was gewoon precies zoals de boot is. De eerste koper echt goed begeleid en het is meteen een deal geworden. Super gedaan, bedankt!

Duidelijke afspraken, eerlijk advies en altijd meteen antwoord, ook 's-avonds.