Regnier Broeren

Goed geholpen bij vragen over de maat, snel verzonden, nette prijzen

Hi Regnier,

Jeffrey

Ik ben goed geholpen bij het vinden van de juiste werklaarzen. Ik had een vraag gemaild en die werd dezelfde dag nog beantwoord en ook dezelfde dag werd mijn bestelde product opgestuurd. De website... Ik ben goed geholpen bij het vinden van de juiste werklaarzen. Ik had een vraag gemaild en die werd dezelfde dag nog beantwoord en ook dezelfde dag werd mijn bestelde product opgestuurd. De website heeft een uitgebreid assortiment. Ik kom de volgende keer zeker terug bij dit bedrijf!

Sjoukje

Iets vertraging in de levering, maar goed gecommuniceerd. Erg blij met mijn nieuwe laarzen!

Hallo,
Bedankt voor de review!

Antoinette

Top service! Een echte aanrader.

Hallo,

Monninkhof Bouwdiensten

Geweldig, professioneel en vergaande service!! Na een paar keer verkeerde werkschoenen te hebben gekocht via diverse online verkopers kwam ik bij werkschoengigant terecht. Mijn oude Grisport was te... Geweldig, professioneel en vergaande service!! Na een paar keer verkeerde werkschoenen te hebben gekocht via diverse online verkopers kwam ik bij werkschoengigant terecht. Mijn oude Grisport was te krap en deed pijn bij de grote tenen. Na veel passen en meten, gericht advies, diverse keren schoenen te hebben opgestuurd en kosteloos te retourneren heb ik de HKS bouwschoenen gekocht. Mag wel iets duurder zijn, maar het is het verschil tussen een Trabant en een Mercedes. Van de oude had ik einde van de dag zeer vermoeide voeten. Met deze schoenen kan ik mij de hele dag de schompes in lopen en s'avond na werktijd nog geen vermoeide voeten. GEWELDIG!!! Zo is bouwen weer leuke!!!
Arnold bedankt voor de service!!!

Lex van Berckel

Door mijn grote schoenmaat en erg brede voeten is het erg moeilijk schoenen te vinden die goed passen. Tijdens dit proces ben ik gigantisch goed geholpen door de werkschoengigant. Ik weet waar ik de... Door mijn grote schoenmaat en erg brede voeten is het erg moeilijk schoenen te vinden die goed passen. Tijdens dit proces ben ik gigantisch goed geholpen door de werkschoengigant. Ik weet waar ik de volgende keer weer moet zijn voor nieuwe werkschoenen. 100% aan te raden!!

Haike Bossers

Ik had bij een ander bedrijf schoenen gekocht, door een verwisseling schoenen van een klant van dit bedrijf gekregen. Ik heb ze gebeld omdat het andere bedrijf niet telefonisch bereikbaar was. Zeer... Ik had bij een ander bedrijf schoenen gekocht, door een verwisseling schoenen van een klant van dit bedrijf gekregen. Ik heb ze gebeld omdat het andere bedrijf niet telefonisch bereikbaar was. Zeer goed en correct geholpen. Hartelijk dank!

Beste Haike,
Bedankt voor je review! Mooi dat we samen de verwisseling konden oplossen, jij ook bedankt voor je hulp. Veel plezier met je werkschoenen.
Team...
Beste Haike,

Leo

Prima en correct

Hi Leo,
Dankjewel voor je review!
Team Werkschoengigant

Inge

Persoonlijk advies, heel vriendelijk en verkoop op maat zoals je nog zelden meemaakt.

Hi Inge,
Team Werkschoengigant

Goede en snelle service

Reactie Werkschoengigant:

Dankjewel voor de review.