Super snel geleverd me man is er super blij mee

Reactie Werkschoengigant:

Bedankt voor het delen van je ervaring met Werkschoengigant.
Team Werkschoengigant

Nadia Kucherenko

Niet tevreden. Bestelde schoenen bleken een grote maat te zijn. Teruggestuurd op eigen kosten, heeft geld terug niet ontvangen (nog niet ).Ik heb nieuwe schoenen besteld, meer dan een week geleden.... Niet tevreden. Bestelde schoenen bleken een grote maat te zijn. Teruggestuurd op eigen kosten, heeft geld terug niet ontvangen (nog niet ).Ik heb nieuwe schoenen besteld, meer dan een week geleden. Ik heb het nog steeds niet ontvangen.

Beste Nadia,
Beste Nadia,
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij hebben contact met elkaar gehad, maar helaas waren de schoenen niet op voorraad bij onze leveranciers waardoor de levering iets langer heeft geduurd. Wij zijn samen tot een oplossing gekomen en hebben je zoals beloofd alle tegoeden teruggestort.
Hopelijk hebben we je hiermee zo goed mogelijk geholpen.

John Doomernik

Goede en snelle service!
En de schoenen van zeer goede kwaliteit.

Ongekend goed

Team Werkschoengigant.nl

Goeie website, snelle levering. Helaas pasten de schoenen niet, en moest ik ze retour sturen. Jammer dat je hier voor moet betalen. Verder zeer tevreden

Beste,
Bedankt voor je review. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Het retourneren an sich is gratis maar het klopt dat de verzendkosten voor eigen rekening zijn.
Mvg,...

Marco

Overzichtelijke site en een ruim assortiment.
Goede prijs en kwaliteit

Beste Marco,
Bedankt voor je review.

Prima goed!

Bedankt voor je review.

Mercedes-Benz Baan Twente

Heb nu vier keer werkschoenen besteld bij Werkschoengigant en ben uitermate tevreden. De mannen van Werkschoengigant hebben mij voorzien van goed advies.

Beste,
Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn!
Team Werkschoengigant.nl

Ik ben heel erg tevreden met de aankoop
En de communicatie met het bedrijf

Bedankt voor de review.
Team Werkschoengigant

Jeffrey

Vriendelijk en netjes geholpen, hebben verstand van wat ze verkopen.

Beste Jeffrey,