Sofie Augustinus

Veel zelfstandig werken, communicatie prima

Eric Schuurmans

Goed begin voor mijn dochter

Fam Smelt

Sinds ons vertrek naar USA volgen onze drie kinderen online les via de wereldschool. Wij zijn zeer tevreden over middelen, flexibiliteit van de wereldschool en zeker ook over de docenten zoals... Sinds ons vertrek naar USA volgen onze drie kinderen online les via de wereldschool. Wij zijn zeer tevreden over middelen, flexibiliteit van de wereldschool en zeker ook over de docenten zoals Stephanie Siahaija. Het is soms best pittig voor de kinderen om naast hun reguliere school in een andere taal ook hun Nederlands bij te houden. Ook confronterend soms. Stephanie heeft hier oog voor en neemt ook de tijd tijdens de les om deze emotie te benoemen en een plek te geven wanneer ze ziet dat het even lastig is. Om daarna weer verder te kunnen gaan met de inhoud. Echt super. De docenten zijn ook flexibel om, daar waar nodig, in tijden of dagen te kunnen schuiven.

Sprokel

Shit

Reactie Wereldschool:

Bedank voor uw beoordeling. Zou u uw beoordeling willen toelichten? Welke aspecten zijn/waren niet naar verwachting? We horen het graag.

Esmée Braaksma

Persoonlijke benadering van de medewerkers op kantoor. De docenten zijn zeer betrokken en geven duidelijke uitleg en fijne tips. Het was spannend om te beginnen aan thuisonderwijs met onze dochter... Persoonlijke benadering van de medewerkers op kantoor. De docenten zijn zeer betrokken en geven duidelijke uitleg en fijne tips. Het was spannend om te beginnen aan thuisonderwijs met onze dochter van 9. We hebben er geen seconde spijt van. Ze gaat met sprongen vooruit en is veel meer ontspannen! Op naar het volgende leerjaar bij De Wereldschool!

Huisje Boompje Feestje | Youtube

We geven les aan Nick (6 jaar) en Leah (4jaar) via de wereldschool. We zijn erg blij met het pakket! Het geeft houvast en er is genoeg variatie. Het is fijn dat er voor iedere dag alle opdrachten... We geven les aan Nick (6 jaar) en Leah (4jaar) via de wereldschool. We zijn erg blij met het pakket! Het geeft houvast en er is genoeg variatie. Het is fijn dat er voor iedere dag alle opdrachten omschreven zijn. We zijn blij dat de wereldschool onderwijs op afstand zo makkelijk en leuk maakt.

Gillian E Newell

Erg fijn, flexibel en professioneel. De kinderen vinden de lessen leuk en maken vooruitgang. Het lesmateriaal is goed te gebruiken en goed afgestemd op het niveau van de kinderen. Elke week les... Erg fijn, flexibel en professioneel. De kinderen vinden de lessen leuk en maken vooruitgang. Het lesmateriaal is goed te gebruiken en goed afgestemd op het niveau van de kinderen. Elke week les helpt goed en brengt ook regelmaat in het huis om Nederlands te praten, Kortom, erg tevreden!

Dag Gillian,
Fijn dat je vooruitgang ziet en de lessen jullie goed bevallen! Daar doen we het voor. Op naar een leerzaam jaar.
Groet,
De Wereldschool

Familie Hummelen

Wij zijn in 2016 gestart in groep 7/8, inmiddels bezig met brugklas 2 havo/vwo. Wij zijn heel tevreden over de constante kwaliteit en de ondersteuning voor kind en ouder.

Reactie Wereldschool:

Leuk om te horen! Bedankt voor je positieve reactie en nog veel succes dit schooljaar!
Groet,
De Wereldschool

Leanne

Wij zijn gestart met de Wereldschool voor onze dochter in 2015, nu starten we dit jaar ook voor ons zoontje. We zijn erg tevreden over het pakket en de begeleiding. Het enige waarin ik vind dat de... Wij zijn gestart met de Wereldschool voor onze dochter in 2015, nu starten we dit jaar ook voor ons zoontje. We zijn erg tevreden over het pakket en de begeleiding. Het enige waarin ik vind dat de Wereldschool in achter loopt is het Leerlingvolgsysteem. Deze vind ik persoonlijk wat verouderd, traag en geeft mij ook altijd extra werk met het versturen van oefeningen & toetsen. Vooral omdat de opnames via telefoon of iPad gemaakt worden, zou het zo fijn zijn als er bijvoorbeeld een app zou zijn waarin je een persoonlijk profiel zou kunnen hebben en het meteen kunt doorzetten.

Reactie Wereldschool:

Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn. Het Leerlingvolgsysteem is inderdaad vaak traag, daarom zijn we bezig met een nieuw systeem!

M. Hartmans

Sinds een half jaar volgend onze oudste zoon Nederlandse les via de wereldschool.
Jitse zit hier in Indonesië in K2 (groep 2 NL), maar als je naar de lesstof kijkt is het al groep 3. Vandaar ook dat wij met rekenen & schrijven voor groep 3 zijn begonnen. Het heeft wel enige uitleg naar de wereldschool toe gekost om dit voor elkaar te krijgen. Ik denk dat het goed zou zijn als de wereldschool ook meer naar het onderwijs in het buitenland kijkt en op internationale scholen. Zodat de aansluiting qua lesstof beter aansluit op dit van school.

Daarnaast moet ik zeggen dat de begeleiding vanuit de wereldschool erg gelimiteerd is. Onze docent is alleen beschikbaar voor skype op zaterdag & zondag. Met het tijdsverschil betekend dit dat Jitse op zaterdagmiddag om 17.00 uur nog voor de skype moet om met een vreemde juf in Nederland te praten. Heerlijk bekennen onze gedachten zijn op zaterdag en zondagmiddag niet bij school... Enige flexibiliteit hierin zou wel fijn zijn.

Toch denk ik wel dat de Wereldschool de beste keuze is mocht je als expat in het buitenland wonen voor een paar jaar.

Reactie Wereldschool:

Bedankt voor uw review en feedback. Het is zeker iets wat we mee zullen nemen in de ontwikkeling van het lesmateriaal!