Gebruiksgemak van het product
Hoe bent u geholpen door de helpdesk?

Commissie Intree

Vanuit de organisatie van de Intreeweek van de Universiteit van Amsterdam gebruikten wij WeFact om offertes en facturen op te stellen voor onze relaties. Omdat we ieder jaar met nieuwe (relatief... Vanuit de organisatie van de Intreeweek van de Universiteit van Amsterdam gebruikten wij WeFact om offertes en facturen op te stellen voor onze relaties. Omdat we ieder jaar met nieuwe (relatief onervaren) studenten werken, is het heel belangrijk dat ons offerte- en facturatiesysteem heel gebruiksvriendelijk is. En dat is WeFact! Iedereen kan er makkelijk mee werken: offertes en facturen opstellen, oude afspraken terugzoeken en nieuwe contacten toevoegen. En niet onbelangrijk, de documenten die er uit rollen zien er erg goed uit!

Safety First Brandbeveiliging

Er zijn zoveel systemen maar Wefact is het toch echt !!
prijstechnische en de de persoonlijke service die ik krijg bij de software pakket
dat krijg je nergens !

Mvg...
Er zijn zoveel systemen maar Wefact is het toch echt !!
dat krijg je nergens !

Mvg Patrick Lodewijks

Shoppagina

Zeer gebruiksvriendelijk systeem waar al in de basis goed over nagedacht is. Aanrader!

Tim

Als je als zzper/kleine ondernemer opzoek bent naar een overzichtelijk en makkelijk factureringsprogramma is WeFact echt een aanrader. Je maakt eenvoudig facturen met je eigen logo. Bonnetjes... Als je als zzper/kleine ondernemer opzoek bent naar een overzichtelijk en makkelijk factureringsprogramma is WeFact echt een aanrader. Je maakt eenvoudig facturen met je eigen logo. Bonnetjes kunnen via de app worden ingevoerd, dus geen schoenendoos met verkleurde papiertjes meer. Uiteindelijk zet wefact alles, inkomsten uitgaven etc, overzichtelijk op een rijtje en worden je bedrijfsresultaten in grafieken weergegeven. De administratie is voor mij altijd een moetje en ben daarom blij dat er een programma is waardoor het zo makkelijk en overzichtelijk is en bovenal zo weinig mogelijk tijd kost.

Tim // eigenaar architectenbureau

Ruben O

Sterk product. Overzichtelijk, makkelijk en vooral correct. Voortdurend innoverend met een top service.

Vivian van Steenbergen

Fijn product en goede helpdesk. Overzichtelijke app (ook voor de accountant); maakt factureren makkelijk en een stuk efficiënter, ook bij weinig facturen.

Karsten

Het gebruiksgemak van WeFact is bijzonder goed. Voordat ik gebruik maakte van wefact deed ik alles in Excel. Het was lastig overzicht te houden met veel verschillende klanten en per klant aflopende... Het gebruiksgemak van WeFact is bijzonder goed. Voordat ik gebruik maakte van wefact deed ik alles in Excel. Het was lastig overzicht te houden met veel verschillende klanten en per klant aflopende betalingstermijnen. WeFact houdt dit netjes voor mij bij en met een druk op de knop stuur ik de klant een betalingsherinnering. Ook kan je gemakkelijk je eigen huisstijl aan de facturen toevoegen. Ik vind dat de applicatie intuïtief ontworpen is. Kortom, zeer tevreden.

Stoutjesdijk Maatvoering

Sinds kort werken wij met WeFact Standard, naar volle tevredenheid. WeFact had op onze wens de huisstijl al bijna volledig ingericht zodat we slechts enkele kleine details hoefden aan te passen. De... Sinds kort werken wij met WeFact Standard, naar volle tevredenheid. WeFact had op onze wens de huisstijl al bijna volledig ingericht zodat we slechts enkele kleine details hoefden aan te passen. De aanpassingen zijn makkelijk zelf uit te voeren, door de heldere en beknopte beschrijvingen die in de zijlijn weer worden gegeven.
Het aanmaken van debiteuren gaat zeer makkelijk, en het naderhand wijzigen ook. Facturen en producten aanmaken is overzichtelijk, en naderhand kan gewijzigd worden welke omschrijvingen er in de factuurregels worden weergegeven. Dit voorkomt dat er teveel informatie bij klanten terecht komt.
De optie om bijlagen bij te voegen is in de praktijk zeer handig, aangezien veel opdrachtgevers met opdrachtbonnen werken.

Met het inlezen van inkoopfacturen en bankafschriften hebben we vooralsnog weinig ervaring. Wefact heeft echter meermaals aangeboden om op afstand mee te kijken mochten we tegen problemen aanlopen.

WeFact Standard werkt veel makkelijker en sneller dan wij van tevoren hadden verwacht, en werknemers leren er ontzettend snel mee werken. Tot nu toe voldoet het zeker al aan onze wensen, terwijl we nog lang niet alle functionaliteiten benutten.

John Meijer administraties & Adviseurs

Het is een geweldig programma om te gebruiken. Zelfs voor de mensen die weinig tot geen computer handigheid hebben is dit een heerlijk programma. Factuurtje maken en mailen doe je in een minuut of... Het is een geweldig programma om te gebruiken. Zelfs voor de mensen die weinig tot geen computer handigheid hebben is dit een heerlijk programma. Factuurtje maken en mailen doe je in een minuut of wat!
Inrichten van alles ook super simpel. Prachtig overzicht in je dashboard van nog te ontvangen facturen e.d.
Super veel hulp via de chat als in ingelogd bent en indien nodig heb je telefonisch contact.
Ik raad het iedereen aan.

VanderWeegenBegeleiding

Gebruiksvriendelijk online product, met een duidelijke en overzichtelijke lay out voor zowel startende als ervaren ondernemers. Snelle service via de helpdesk. Pluspunt is de mogelijkheid om zelf... Gebruiksvriendelijk online product, met een duidelijke en overzichtelijke lay out voor zowel startende als ervaren ondernemers. Snelle service via de helpdesk. Pluspunt is de mogelijkheid om zelf de lay out van de facturen te ontwerpen.

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.