Jussara

Weels witgoed heeft ons gasfornuis gerepareerd. We zijn heel tevreden. Hele aardige jongens en leveren snel en zorgvuldig werk!

Sandra

Superfijn geholpen door de mannen van Weels Witgoed! Mitchell geeft niet op tot hij zeker weet dat alles weer perfect werkt. Wij kunnen weer aan de koffie ;-)

Roosmarijn Kuipers

Goede communicatie en komt afspraken na

Celine

Mitchel is super aardig en goed in zijn werk! Zelfs op vaderdag(zondag) komt hij langs om de vaatwasser te repareren! Erg tevreden over de werkzaamheden/kwaliteit. Zeker een aanrader!

Reactie Weels Witgoed:

Hi, Celine! Bedankt voor je mooie review. Fijn dat je erg tevreden bent over onze werkzaamheden! ^^ Team Weels Witgoed

Henri

Onze vaatwasser warmde niet meer op. Mitchell kon al de volgende dag komen en hebben telefonisch een vast bedrag afgesproken voor de reparatie. Echter we hebben besloten niet te gaan repareren ivm... Onze vaatwasser warmde niet meer op. Mitchell kon al de volgende dag komen en hebben telefonisch een vast bedrag afgesproken voor de reparatie. Echter we hebben besloten niet te gaan repareren ivm toestand en levensduur van het apparaat. Mij is een nieuwe Bosch aangeboden voor een mooi bedrag inclusief montage en afvoeren oude apparaat. De kosten voor het eerste bezoek hoefde ik niet te betalen!
Ben zeer tevreden met de hele gang van zaken. En tevreden met de nieuwe Bosch. Mitchell belde een paar dagen later nog of alles goed was, waar kom je dat nog tegen..

Reactie Weels Witgoed:

Hi, Henri! Bedankt voor je positieve review en fijn dat we je goed hebben kunnen helpen! Veel plezier met je nieuwe vaatwasser en mocht je ons in de toekomst weer nodig hebben dan horen wij het... Hi, Henri! Bedankt voor je positieve review en fijn dat we je goed hebben kunnen helpen! Veel plezier met je nieuwe vaatwasser en mocht je ons in de toekomst weer nodig hebben dan horen wij het graag van je! ^^ Team Weels Witgoed

Weels witgoed

Mijn koelkast bleef maar raar brommen. Monteur heeft onderzoek gedaan en kwamen tot de conclusie dat het beter was om een nieuwe aan te schaffen. Dit meteen via hun gedaan voor een schappelijke... Mijn koelkast bleef maar raar brommen. Monteur heeft onderzoek gedaan en kwamen tot de conclusie dat het beter was om een nieuwe aan te schaffen. Dit meteen via hun gedaan voor een schappelijke prijs. Netjes!

Reactie Weels Witgoed:

Bedankt voor je review! Mocht je ons in de toekomst nog nodig hebben horen wij het graag van je.

Ilona Kieviet

Mijn Bosch wasmachine pompte geen water meer af. Na telefonisch contact te hebben gehad stonden de monteurs al binnen 2 uur voor de deur !

Geweldige en fantastische service !!!

Reactie Weels Witgoed:

Hi, Ilona! Bedankt voor je review. Super om te horen dat je tevreden bent over onze service!!

Damian

De klep van mijn oven sloot niet meer goed en de 2 monteurs van Weels Witgoed hebben dit ter plaatse voor mij opgelost. Dik tevreden over hun service!

Reactie Weels Witgoed:

Hi, Damian! Bedankt voor je review en tof om te horen dat je erg tevreden bent over onze service!

Laura

Snel en netjes geholpen! Mijn AEG vaatwasser kan er weer even tegen aan. De volgende keer kom ik hier weer terug. :)

Reactie Weels Witgoed:

Hi, Laura! Bedankt voor je leuke review en fijn dat je tevreden bent met onze service! We helpen je graag nog een keer in de toekomst.